ترور شهید الحسنی جنبش ما را تضعیف نخواهد کرد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت إیاد الحسنی از اعضای شورای نظامی سرایا القدس گفت: شهادت وی هرگز جنبش را تضعیف نمی کند و مسیر آن را نیز هرگز تغییر نخواهد داد.

به گزارش ایمنا، این مقام ارشد جنبش جهاد به شبکه الجزیره قطر گفت: آنچه که در قدس جریان دارد، جدا از حوادث غزه نیست.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که سرایا القدس در پاسخ به ترور فرمانده الحسنی، اقدامات غافلگیرانه‌ای دارند.

وی افزود که در بالاترین سطح با شاخه‌های نظامی دیگر گروه‌های فلسطینی هماهنگی کامل وجد دارد.

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی شهادت ایاد العبد الحسنی (ابو انس) عضو شورای نظامی و مسؤول یگان عملیات خود در حمله جنایتکارانه امشب دشمن صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در غزه را تأیید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی عملیاتی مشترک با نیروهای شاباک، "ایاد الحسنی" مسئول بخش عملیات جنبش جهاد اسلامی را در غرب غزه ترور کرده است.

الحسنی جانشین خلیل البهتینی فرمانده ارشد گروهان‌های قدس بود که روز سه شنبه گذشته در حمله جنگنده‌های صهیونیستی همراه با دو فرمانده دیگر این گروهان‌ها به شهادت رسید.

از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند که در جریان آن شمار زیادی از صهیونیست‌ها زخمی و خسارت مادی زیادی به این مناطق وارد شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 660867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.