مس رفسنجان ۱ _ استقلال ۲/امیدواری به معجزه در هفته پایانی

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال امروز _جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه_ در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در استادیوم شهدای مس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با پیروزی استقلالی ها به پایان رسید.

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و استقلال

ورزشگاه: شهدای مس

داوران: سیدمهدی سیدعلی، فرهاد مروجی، محمدی راهی و جواد رحیم زاده

اسامی بازیکنان استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سعید مهری، مهدی قایدی، رضا میرزایی و ارسلان مطهری.

سرمربی: ساپینتو

اسامی بازیکنان مس رفسنجان: حامد لک، ایمان سلیمی، فراز امامعلی مهرداد رضایی، شاهین توکلی، حسن جعفری، محسن آذرباد، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، مهدی ترکمان، گادوین منشا.

سرمربی: محمد ربیعی

کارت زرد:

کارت قرمز:

شرح بازی: بازی به دقیقه ۱۰ رسید، اما موقعیت خطرناکی از تیم‌ها شاهد نبودیم. حامد لک دو موقعیت گلزنی را تا اینجای بازی از شاگردان ساپینتو گرفته است. بازیکنان مس رفسنجان دفاعی بازی نمی کنند و موقعیت هم روی دروازه حسینی ایجاد می‌کنند، دقایقی است که استقلال فقط دفاع می‌کند. بازی در دقیقه ۴۰ بدون گل و با نتیجه تساوی پیش می‌رود، هیجان و سرعت مسابقه کم شده و تیم‌ها با آرامش بیشتری بازی می‌کنند. لک به تنهایی مقابل گلزنی بازیکنان استقلال ایستاده است، در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: استقلالی‌ها نیمه دوم را با یک ضربه به تیرک شروع کردند، دوتیم حملاتی روی دروازه یکدیگر انجام می دهند، اما توپی از روی خط دروازه‌ها نمی‌گذرد. ربیعی دست به تغییر در ترکیب خود زد، مسی ها شانس گلزنی داشتند که این موقعیت با حضور پر تعداد مدافعین آبی‌پوش به گل تبدیل نشد. مس رفسنجان به گل رسید، اما استقلالی‌ها اجازه ندادن خوشحالی رفسنجانی‌ها طولانی شود و خیلی سریع بازی را به تساوی کشاندند. شاگردان ساپینتو در دقیقه ۸۰ بازی جلو افتادند و سرمربی استقلال هم دست به تغییر در ترکیب خود می‌زند. داور ۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت و در نهایت تلاش بازیکنان مس رفسنجان فایده ای نداشت و بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود استقلال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: قایدی روی یک حرکت انفرادی به دروازه مس رفسنجان رسید که شوت این بازیکن را لک دفع کرد.

دقیقه ۱۲: شوت ارسلان مطهری را حامد لک با یک پرش دفع کرد.

دقیقه ۲۴: مس رفسنجان صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال آذرباد پس از اشتباه حسینی، به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: شوت آذرباد را حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۵: ضربه سر بازیکن استقلال با اختلاف کم از کنار دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۲: بازیکن استقلال ارسالی روی دروازه مس داشت که حامد لک ضربه سر ارسلان مطهری را با یک دست دفع کرد.

دقیقه ۴۵: شوت از راه دور مهدی‌پور با برخورد به تیرک درپازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: شوت میرزایی در داخل محوطه جریمه مس راهی اوت شد.

دقیقه ۵۴: ضربه سر نیک‌نفس به دیواره دروازه مس برخورد کرد.

دقیقه ۷۰: محبی وارد محوطه جریمه مس رفسنجان شد که با یک پاس رو به عقب کناسب قایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۷۴( مس رفسنجان): بازیکنان مس رفسنجان با پاس کاری وارد محوطه جریمه استقلال شدند که حسینی و مدافع استقلال توپ را گم کردند تا سید مهدی حسینی نخستین گل بازی را برای مس رفسنجان به ثمر برساند.

دقیقه ۷۶( استقلال): توپی روی درپازه مس رفسنجان ارسال شد که محمد حسین مرادمند با یک ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۸۰( استقلال): قایدی با عبور از بین دومدافع مس رفسنجان به محوطه جریمه تیم خریف رسید که با یک پاس عرضی محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

کد خبر 660796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.