برنامه عملیاتی شهرداری اصفهان تا نیمه نخست امسال تدوین می‌شود

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است برنامه راهبردی تا پایان خردادماه و برنامه عملیاتی شهرداری تا پایان شهریورماه امسال تهیه و تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی آصالح امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه نخستین نشست دبیرخانه تلفیق بازنگری (تدقیق و تکمیل) برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ اظهار کرد: با توجه به تاکید شورای اسلامی شهر، بازنگری برنامه راهبردی «اصفهان ۱۴۰۵» از سال گذشته آغاز شد، بر این اساس در جلسات کارگروه‌ها، کمیته‌های تخصصی، دبیرخانه تلفیق و شورای عالی محورهای اصلی برنامه مورد بازبینی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۴ جلسه کمیته و کارگروه‌های ارزیابی برنامه ۱۴۰۵ برگزار شده است، افزود: حاصل این فعالیت‌ها در قالب جلسات گسترده با ذی‌نفعان و ذی‌نفوذان مختلف و کارشناسان برون‌سازی و درون سازمانی با حدود شش هزار نفر ساعت مشارکت به بحث و تبادل نظر گذاشته و شبکه مسائل و مجموعه راهکارهای حوزه‌های مختلف شهرداری در این جلسات جمع‌بندی شد.

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۱۱ شورای راهبردی و دو جلسه شورای عالی راهبردی نیز برای شناسایی نواقص، طرح موضوعات و سیاست‌گذاری‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز نیز نخستین جلسه دبیرخانه تلفیق بازنگری (تدقیق و تکمیل) برنامه ۱۴۰۵ برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به همپوشانی بعضی موارد در کارگروه‌های مختلف، بار دیگر مضامین شناسایی شده در این راهکارها از جنبه هم‌راستایی و ادغام مورد بازبینی قرار گرفت تا بتوانیم به اهداف کلی و جزئی برنامه و راهبردها دست یابیم.

آصالح با اشاره به مشارکت ۷۷ درصدی در بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵ اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است برنامه راهبردی تا پایان خردادماه و برنامه عملیاتی شهرداری تا پایان شهریورماه امسال تهیه و تدوین شود.

وی با بیان اینکه به‌طور حتم برنامه ۱۴۰۳ شهرداری بر اساس برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ تهیه و تنظیم می‌شود، تاکید کرد: یک سوم تمرکز برنامه راهبردی ۱۴۰۵ بر حوزه حمل‌ونقل و یک پنجم تمرکزی برنامه بر حوزه خدمات شهری است.

کد خبر 660583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.