آمادگی شهرداری برای همکاری دوجانبه با گُهرپارک

شهردار سیرجان گفت: گهرپارک موقعیت تفریحی و گردشگری برای شهروندان و سایر بازدیدکنندگان ایجاد کرده است؛ لذا شهرداری تلاش دارد در بحث ایجاد فضاهای تفریحی برنامه‌هایی را ارائه دهد که در تقابل با مجموعه تفریحی‌گردشگری گهرپارک نباشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا. علی‌اکبر کریمی‌پور امروز _ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه _ با اشاره به دلایل تعطیلی شهربازی قدیم شهر، اظهار کرد: با توجه به مستهلک شدن، غیر استاندارد بودن وسایل و دستگاه‌های بازی و وجود فضای نامناسب در شهربازی قدیم، این مرکز تعطیل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه بی‌نظیر گهرپارک به همت گل‌گهر سیرجان ساخته شده و موقعیت تفریحی و گردشگری برای شهروندان و سایر بازدیدکنندگان ایجاد کرده است؛ لذا شهرداری تلاش دارد در بحث ایجاد فضاهای تفریحی برنامه‌هایی را ارائه دهد که در تقابل با مجموعه تفریحی‌گردشگری گهرپارک نباشد.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: شهرداری تصمیم ندارد به موازات این مجموعه تفریحی گردشگری اقدام مشابهی انجام دهد، بر این مبنا شهرداری باید خدمات مکمل گهرپارک را تقویت و دسترسی مردم به آن مجموعه را تسهیل کند، به همین منظور پایانه پارک‌سوار و ایستگاه‌های اتوبوس احداث می‌شود تا رفت‌ وآمد مردم به این مجموعه آسان باشد.

کریمی‌پور تاکید کرد: شهرداری تلاش دارد امکاناتی را فراهم کند تا شهروندان با استفاده از حمل‌ونقل عمومی و آسان به گهرپارک بروند و شهروندان می‌توانند با احداث پارکینگ خودروهای شخصی خود را پارک و از سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی که برای تردد به گهرپارک تدارک دیده می‌شود؛ استفاده کنند.

وی با اشاره به همکاری شهرداری با گهرپارک و امضای تفاهم‌نامه در زمینه‌های مختلف، تصریح کرد: مجموعه گهرپارک حافظ محیط زیست است و نگهداری از حیوانات براساس احترام به محیط زیست انجام می‌شود، به منظور تأمین امنیت گردشگران و حیوانات نادر شهرداری اقدام به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب خواهد کرد.

شهردار سیرجان گفت: شهروندان لایق استفاده از بهترین امکانات تفریحی و گردشگری هستند و در گام بعدی ایجاد فضاهای تفرج‌گاهی محله‌محور و منطقه‌ای و در دسترس قرار دادن پارک‌های محله‌ای در دستور کار است.

کد خبر 660181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.