اجرای طرح ساماندهی خودروهای میوه‌فروش

شهردار ورامین از اجرای طرح ساماندهی خودروهای فروش میوه و اقلام غذایی در سطح شهر خبر داد.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بهداشت محله، شست‌وشو و پاکسازی آب‌نماهای شهر ورامین توسط عوامل ناحیه ۳ حوزه خدمات شهری شهرداری ورامین انجام شد.

وی افزود: طرح بهداشت محله در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و در هر مرحله یک منطقه یا ناحیه از شهر نظافت می‌شود.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی خودروهای فروش میوه و اقلام غذایی در سطح شهر، خیابان‌ها و بلوار اصلی توسط عوامل واحد انضباط شهری با همکاری نیروهای راهور و انتظامی بر اساس دستور مقام قضائی آغاز شده است.

مؤمنی تاکید کرد: طرح ساماندهی خودروها در تمام معابر اصلی و فرعی سطح شهر ورامین اجرا می‌شود و مالکان خودروها می‌توانند در اماکن مشخص شده فعالیت خود را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه گام مهم نهضت آسفالت‌ریزی مکانیزه شهرداری ورامین در خیابان‌های دولت و بهزیستی برداشته شده است، تصریح کرد: نهضت آسفالت‌ریزی مکانیزه و لکه‌گیری معابر در مناطق مختلف شهر ورامین اجرا شده و در حال انجام است.

شهردار ورامین گفت: در این پروژه خیابان ۲۰ متری دولت، حد فاصل تقاطع بلوار معلم تا تقاطع خیابان شهید مزدرانی به مساحت ۱۱ هزار و ۴۰ مترمربع و خیابان بهزیستی حد فاصل بلوار باهنر تا خیابان پهلوان تختی به مساحت ۱۴۲۰ مترمربع به‌صورت مکانیزه آسفالت‌ریزی شد.

کد خبر 659810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.