کارگران در خط مقدم خدمت به شهروندان قرار دارند 

شهردار مبارکه گفت: کارگران در خط مقدم خدمت به شهروندان قرار دارند و با صبر و وجدان کاری بالا زمینه موفقیت مجموعه شهرداری را فراهم کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری مبارکه اظهار کرد: حجم بالایی از فعالیت‌ها و خدمات شهرداری بر دوش کارگران زحمتکش است و باید به نحو شایسته از آنها نه تنها در هفته کارگر بلکه در طول سال تقدیر کرد.

وی افزود: مجموعه شهرداری مبارکه مأموریت‌های خود را با هدف خدمت‌رسانی با کیفیت به شهروندان تعریف کرده و در این مسیر تلاش صادقانه کارگران ارزشمند و ستودنی است.

شهردار مبارکه با بیان اینکه تلاش کارگران در به ثمر رسیدن برنامه‌های شهرداری اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: سیاست‌های کاری شهرداری به منظور سرعت بخشیدن به طرح‌های عمرانی و خدماتی تدوین شده است و اجرای این طرح‌ها با تلاش شبانه‌روزی کارگران زحمتکش میسر خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه قدردانی از قشر زحمتکش کارگر در اسلام عبادت تلقی می‌شود، اضافه کرد: روز کارگر بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش بوده و این کار در مقابل تلاش‌های آنها بسیار ناچیز است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم که با حضور حدود ۴۰۰ نفر از کارگران شهرداری، جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه برگزار شد، از کارگران با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 659677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.