جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد

جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته مرام و منش پهلوانی و با موضوع کمک به تحقق دولت اسلامی، با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) و مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان امروز _ پنج‌شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه از اردیبهشت‌ماه _ با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان، مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، رؤسای بعضی از هیئت‌های ورزشی، نمایندگان باشگاه‌ها و پیشکسوتان ورزش استان در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این جلسه، ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همراهی‌های فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اظهار کرد: قشر ورزشکار در تمامی پدیده‌های اجتماعی تأثیر دارد، این تأثیرگذاری بر کسی پوشیده نیست و امروزه تکلیف و وظیفه همه ما تلاش برای اثرگذاری مثبت قشر ورزشکار است.

جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد

وی با تاکید بر لزوم تبیین، جذب و آگاهی‌سازی افراد افزود: از رؤسای ادارات ورزش‌وجوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان انتظار می‌رود در زمینه آگاه‌سازی مجموعه خود به نحو شایسته تلاش کنند و در مسیر اثرگذاری مثبت بیش از پیش گام بردارند.

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان به برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان اشاره و خاطرنشان کرد: جلسات و هماهنگی‌های برگزاری رویداد بزرگ کنگره شهدای ورزشکار استان از سال گذشته آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد؛ لازم است تمام برنامه‌های مجموعه ورزش‌وجوانان استان، هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی پیوست فرهنگی مرتبط با این رویداد بزرگ را داشته باشد.

به گزارش ایمنا، در این نشست که به مناسبت آغاز هفته مرام و منش پهلوانی و با موضوع کمک به تحقق دولت اسلامی برگزار شد، رؤسای برخی از هیئت‌های ورزشی استان، نمایندگان باشگاه‌ها و جمعی از پیشکسوتان و صاحب‌نظران ورزش استان حضور داشتند.

کد خبر 659138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.