خدمات حمل‌ونقل عمومی در بخش مرکزی باید افزایش پیدا کند

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان با تاکید بر اینکه خدمات حمل‌ونقل عمومی در بخش مرکزی باید افزایش پیدا کند، گفت: در جاده ۳۰ کیلومتری که ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد باید ناوگان حمل‌ونقل سرویس‌دهی لازم را به مردم انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن نایبی امروز _پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در همایش شوراهای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه رسیدگی به جاده‌های بخش مرکزی ضروری است البته در این زمینه قول‌های خوبی شنیده‌ایم که امیدواریم عملیاتی شود، اظهار کرد: خدمات حمل‌ونقل عمومی در بخش مرکزی باید افزایش پیدا کند، در این راستا جلساتی برای داشتن حمل‌ونقل دائمی برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمات حمل‌ونقل عمومی در بخش مرکزی باید افزایش پیدا کند، گفت: در جاده ۳۰ کیلومتری که ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد باید ناوگان حمل‌ونقل سرویس‌دهی لازم را به مردم انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان با اشاره به اینکه عوارض آلایندگی باید به بخش مرکزی تعلق گیرد، تصریح کرد: در موضوع آب زاینده‌رود کشاورزان بخش مرکزی که تنها امید آنها آب و زمین برای تأمین معاش زندگی است، باید مورد توجه قرار گیرند.

کد خبر 659000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.