رونمایی از ۶ نقاشی دیواری در سطح شهر

شهردار قزوین گفت: شهرداری از شش نقاشی دیواری در سطح شهر همراه با پروژه‌های فرهنگی و عمرانی به مناسبت روز ملی شوراها رونمایی شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عملیات جدول‌گذاری و احداث نهر در ناحیه دانش خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله عملیات احداث و جدول‌گذاری نهر به منظور انتقال و هدایت آب‌های سطحی و آب‌های ناشی از بارندگی در خیابان ابوترابی شرقی ناصرآباد توسط این ناحیه انجام شد.

وی با اشاره به عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر ناحیه آزادگان، افزود: در این مرحله به منظور جلوگیری از گسترش خرابی روسازی و تأمین سطحی ایمن برای آسفالت، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در خیابان بوعلی غربی و کوچه نوبهار توسط این ناحیه انجام شد.

شهردار قزوین از تراش و روکش آسفالت حد فاصل پل راه‌آهن تا تقاطع خیابان اصفهان واقع در منطقه یک خبر داد و خاطرنشان کرد: این عملیات به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع هم‌اکنون در حال اجرا است.

صباغی اضافه کرد: پاکسازی پسماندهای رها شده در محوطه حمام تاریخی سپه توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام شد.

وی با اشاره به تخریب جداول فرسوده بلوار شهید صیاد شیرازی واقع در ناحیه مینودر، تاکید کرد: این اقدام به منظور اجرای مجدد جدول، هدایت مناسب آب‌های سطحی و زیبایی بصری چهره شهر در دستور کار شهرداری است.

شهردار قزوین با اشاره به عملیات بتن‌ریزی انهار و نصب دریچه فلزی در ناحیه دانش، تصریح کرد: عملیات عمرانی بتن‌ریزی نهر به منظور انتقال آب‌های سطحی به همراه برداشت نخاله مازاد و نصب دریچه فلزی در خیابان ابوترابی شرقی ناصرآباد (ضلع شمال کانال آبرسانی) انجام شد، در راستای ایمن‌سازی، کاهش تصادفات درون شهری و افزایش ایمنی عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده، عملیات احداث سرعتکاه‌های آسفالتی استاندارد در بلوار حکم‌آباد، بلوار سید الشهدا و خیابان خیام انجام شد.

صباغی ادامه داد: در راستای تأمین ایمنی و نظم‌دهی به ترافیک شهر، معابر و سرعتکاه‌های بلوار انصار الحسین، بلوار آزادگان، بلوار مدرس و بلوار سیدالشهدا رنگ‌آمیزی شد.

وی گفت: با هدف زیبایی منظر خروجی ضلع جنوبی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، حدفاصل خروجی بلوار پیامبر اعظم روی پل ولایت توسط عوامل اجرایی ناحیه امامزاده علی (ع) آماده‌سازی، خاکبرداری، مرمت و آسفالت شد.

شهردار قزوین افزود: در راستای بهبود وضعیت سیمای شبانه فضای سبز خطی بلوار سید الشهدا (ع)، ضمن رفع نواقص فنی، نسبت به تعویض سرچراغی‌های شکسته و رفع خاموشی پایه چراغ‌ها اقدام شد.

صباغی از اجرای شش نقاشی دیواری در سطح شهر قزوین در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: اجرای شش نقاشی دیواری در سطح شهر از پروژه‌های سازمان زیباسازی شهرداری بود که همراه با پروژه‌های فرهنگی و عمرانی شهرداری قزوین به مناسبت روز ملی شوراها رونمایی شد.

کد خبر 658949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.