منچستریونایتد در پی امباپه!

در صورتی که منچستریونایتد در راه خرید کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن موفق باشد، این می‌تواند اقدامی هیجان‌انگیز باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس گزارش کریستین فالک، شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، سرمایه‌دار جاه‌طلب قطری، کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی را در تابستان امسال در صورت تکمیل تصاحب مالکیت منچستریونایتد، به عنوان یک خرید مهم در نظر گرفته است.

پس از ارائه یک پیشنهاد جدید در پایان ماه آوریل، شیخ جاسم، میلیاردر قطری امیدوار است که با موفقیت و به صورت کامل، باشگاه را تصاحب کند، و این چیزی است که اکثر هواداران در اولدترافورد می‌خواهند..

گلیزرها که مالک فعلی هستند، به دنبال جلوگیری از رقابت تاجر بریتانیایی (سر جیم رتکلیف) با شیخ جاسم است، و فالک مدعی است که شیخ جاسم در صورتی که تابستان امسال جایگزین گلیزر شود، آماده حضور پرقدرت در اولدترافورد است. شیاطین سرخ سه ستاره فرانسوی مانند امباپه، ادواردو کاماوینگا و کینگزلی کومان را زیر نظر دارد که اولی، به‌عنوان مهم‌ترین مهره نقل و انتقالاتی شناخته می‌شود.

فوق ستاره فرانسوی یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود و نیازی به معرفی ندارد و اگر این شایعات محقق شود، او یک قرارداد عالی برای باشگاه خواهد بود تا نشان دهد که قصد مالکان جاه طلب جدید، حرکت رو به جلو است، زیرا شیاطین‌سرخ به دنبال ایجاد هیجانی دوباره، برای قهرمانی در لیگ‌برتر و لیگ‌قهرمانان هستند.

این بازیکن ۲۴ ساله، سال گذشته پس از رد پیشنهاد رئال‌مادرید، با قهرمان فعلی لیگ فرانسه قرارداد جدیدی امضا کرد. با این حال، باتوجه به گزارش‌ها مبنی بر اینکه قرارداد دو ساله امباپه در واقع یک ساله با گزینه یک سال اختیاری است، و تابستان امسال می‌توانیم شاهد ورود او به آخرین سال قراردادش با PSG باشیم

علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن در حال کار بر روی تغییر تیم خود است که می‌تواند شاهد خروج ستاره‌هایی مانند امباپه، نیمار و لیونل مسی از پایتخت فرانسه باشد. تنها چند باشگاه وجود دارند که به اندازه کافی بزرگ هستند تا امباپه را جذب کنند، و یونایتد ثروتمند نیز مطمئناً در رقابت خواهد بود.

سرمربی این تیم، اریک تن هاخ، به دنبال تضمین حضور در لیگ قهرمانان برای فصل آینده خواهد بود و در تلاش است تا در فینال جام FA CUP، رقیب شهری‌اش، منچستر سیتی را شکست دهد، درصورت وجود پیشنهادی برای تصاحب منچستریونایتد از سوی قطر، همه پایه‌های لازم برای حضوری پرقدرت در نقل و انتقالات تابستانی، توسط سران اولدترافورد ایجاد می‌شود.

کد خبر 658945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.