عزم شورای ششم ارومیه برای رفع مشکلات ترافیکی

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: به‌رغم تغییرات و تعدیل بعضی ارقام در بودجه ۱۴۰۲، بودجه ترافیک کاهش نیافت که نشانگر عزم شورا به رفع معضلات ترافیکی و اهتمام به امر ایمن‌سازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار امروز_ سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: گزارشی از عملکرد کمیسیون‌های نظارت و بودجه ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به مسئولیت خود در سال اول دوره ششم شوراها در جایگاه ریاست کمیسیون نظارت شفافیت و هوشمندسازی افزود: در سال اول و از این کمیسیون نزدیک به ۱۵۰ نامه در حوزه‌های مختلف و بیشتر در خصوص نظارت بر عملکرد مدیریت شهری نوشته شد و از این نامه‌ها چندین مورد به سمت طرح و لایحه سوق داده شده است تا بخشی از مشکلات شهر و شهروندان را رفع کند، چرا که هدف شورا موضوعی جز این نیست.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص مسئولیت خود در سال دوم شوراها در کمیسیون بودجه و امور حقوقی تصریح کرد: در کمیسیون حقوقی نیز پنج طرح به صحن شورا ارجاع داده شده که سه طرح پس از تبدیل به مصوبه، به سوی اجرایی شدن پیش رفته است.

وی با بیان اینکه خبر فوت ۵۰ نفر در تصادفات درون شهری، به احیای مجدد سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و قید آن در چارت شهرداری ارومیه منجر شد، خاطرنشان کرد: به‌رغم تغییرات و تعدیل برخی از ارقام در بودجه ۱۴۰۲، بودجه بخش ترافیک کاهش نیافت و این نشانگر عزم شورا به رفع معضلات ترافیکی و اهتمام به امر ایمن‌سازی است و در سرانه تعداد خودرو، ارومیه رتبه اول کشور است.

وحیدافشار گفت: در ترافیک کسی برنده نیست، اگر تمام افراد حق تقدم و رعایت قوانین را رعایت کنند، کسی بازنده نخواهد بود.

وی ادامه داد: رینگ دوم کمربندی شهر ارومیه هزینه بالایی داشت و علاوه بر معضلات حقوقی، مشکلات مالی نیز گریبان‌گیر کمربندی دوم شهر شده است، لذا ضروری است این رینگ جز طرح‌های ملی محسوب شده و بودجه آن از محل اعتبارات کشوری تأمین می‌شد.

کد خبر 658549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.