۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
ناراحتی سران باشگاه PSG از لیونل مسی!

طبق گزارش‌ها، سفر لیونل مسی به عربستان سعودی که ساعاتی پس از شکست شوک‌آور پی‌اس‌جی مقابل لوریان انجام شد، مورد تایید کریستوف گالتیه، سرمربی این تیم قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی یکشنبه گذشته، ۹۰ دقیقه کامل برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد و آنها در زمین خود باخت عجیب سه بر یک را برابر لوریان متحمل شدند. پس از آن، مرد آرژانتینی تصمیم گرفت که به همراه خانواده‌اشراهی عربستان شود.

رسانه فرانسوی L'Equipe ادعا می‌کند که گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به همراه لوئیس کامپوس، مشاور نقل و انتقالاتی باشگاه، با سفر لئو به خاورمیانه مخالفت کردند، اما مسی برای این کار، از هیئت‌مدیره باشگاه اجازه گرفت.

هیئت مدیره به او اجازه داد تا سفر به خاورمیانه انجام شود، چراکه این کار، بخشی از تعهدات او به عنوان سفیر عربستان سعودی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ محسوب می‌شود.

مسی که گمانه‌زنی‌هایی درباره انتقالش به خاورمیانه جهت پیوستن به یک تیم عربستانی برای رقابت دوباره با رونالدو شنیده می‌شود، در رسانه‌های اجتماعی در مورد تعطیلات خود در خارج از فرانسه پستی منتشر کرد و نوشت: «چه کسی فکر می‌کرد عربستان این‌قدر جای زیبا داشته باشد؟ من دوست دارم هر زمان که بتوانم، شگفتی‌های غیرمنتظره آن را تماشا کنم.»

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان سعودی در واکنش به این موضوع گفت: «خوشحالم که از لیونل مسی و خانواده‌اش در دومین حضورش در عربستان استقبال می‌کنم، ما خوشحالیم که وقایع کشور عربستان را با شما به اشتراک می‌گذاریم. خوش آمدید.»

گمانه‌زنی‌ها درباره آینده لئو مسی همچنان ادامه دارد، زیرا قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن رو به اتمام است و قهرمان ۳۵ ساله جام جهانی، گزینه‌هایی همچون بازگشت به بارسلونا، انتقال به MLS یا رقابت با رونالدو در عربستان را پیش روی خود دارد.

کد خبر 658531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.