می‌شود جمهوری اسلامی را به جایگاه‌های بالاتر رساند / نگویید نمی‌شود و نمی‌توانیم

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت:می‌شود جمهوری اسلامی را به جاهای بالاتر رساند، می‌شود با نبود امکانات، کارهای ارزنده‌ای برای مردم و جمهوری اسلامی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله حسین مظاهری امروز -یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه- در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: آنچه همیشه در نظر داشته و دارم این است که خدمت به خلق خدا بالاترین خدمت‌ها و ثواب‌ها است و ما نباید خدمت به خلق خدا را فراموش کنیم، هرکس به اندازه وسع خود ذره‌ای کوتاهی در خدمت به خلق خدا داشته باشد گناه بزرگی کرده است.

وی خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: پستی که شما دارید پست بزرگی است و توقع شهروندان از شما خدمت به خلق خدا است، از این رو هرکس به اندازه وسع خود باید اقدامات لازم را انجام دهد و بگوید ما این خدمت را به خلق خدا کرده‌ایم.

آیت الله مظاهری تصریح کرد: هرکه به اندازه وسع خود باید کار کند و نگوید نمی‌شود و نمی‌توانم، این در حالی است که اگر همه بخواهند، می‌شود؛ پستی که به دوش شما عزیزان بوده به این معنا است که می‌توانید و می‌شود و نباید کوتاهی صورت گیرد.

وی ادامه داد: عمل به وظایف لازم و واجب است، شما باید به وظایف عمل کنید اما به گونه‌ای عمل کنید که دیگران و مردم به شما آفرین بگویند، از همه شما می‌خواهم مراعات حال دیگران را بکنید. نگویید نمی‌شود زیرا هرکس به اندازه وسع خود می‌تواند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: در زمان‌های افراد مختلف افرادی که می‌خواستند کارها صورت گیرد، صورت گرفت و آن‌ها که می‌خواستند خدمت به خلق خدا کنند، انجام شد.

وی ادامه داد: بنابراین نمی‌شود، نمی‌توانم، نباید و مانند آن‌ها نباید در کلام افراد باشد، همین خدمت کمی که به مردم کردید چه خشنودی‌ها برای مردم ایجاد کرد و چه آفرین‌ها به شما گفته شد.

آیت الله مظاهری گفت: همان خدمت به خلق خدا که خدا، پیامبراکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و جمهوری اسلامی از همه به ویژه مسئولان دارند را از شما تقاضا دارم، متوجه باشید کار و رفتار شما موجب آزردگی برای دیگران نباشد، در حال حاضر این موضوع کار مشکلی بوده اما شدنی است.

وی با بیان اینکه می‌شود جمهوری اسلامی را به جاهای بالاتر رساند، تصریح کرد: می‌شود با نبود امکانات، کارهای ارزنده‌ای برای مردم و جمهوری اسلامی داشته باشیم.

رئیس حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی بسیار مقدس است و باید به این تقدس اهمیت دهیم و توجه به این داشته باشیم که نمی‌شود و نمی‌توانیم نباشد چرا که در قاموس ما اگر بخواهیم، می‌شود.

کد خبر 658033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.