اختصاص بودجه برای خرید تجهیزات جدید ایمنی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: خرید تجهیزات جدید و نوین در راستای ارتقای ضریب ایمنی شهر در اعتبارات و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی امروز _یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه_ در افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان اظهار کرد: گاهی بر استفاده از روش‌های قدیمی برای حل و فصل امور پافشاری می‌کنیم، در حالی که می‌توان با روش‌های نوین و جدید در امر پیشگیری، مانع از بروز حوادث شد.

وی افزود: سرعت در عملیات امداد و نجات آتش‌نشانان امری مهم است که سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان همتی مضاعف در این راستا دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان بنا به ضرورت، حاکی از اهمیت موضوع علت‌یابی برای پیشگیری از حوادث است که امیدواریم این روند به سرانجام خوبی برسد.

وی خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه با همکاری دانشگاه اصفهان تأسیس شده است که فقط یک اقدام تجهیز محور نیست، بلکه برخاسته از نگاه و افق بلند برای حوزه پیشگیری است.

بقایی اظهار کرد: در راستای تحقق این اهداف، خرید تجهیزات نوین در راستای ارتقای ضریب ایمنی شهر در اعتبارات و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان دیده شده است.

کد خبر 657978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.