سلمانی و سه جدال برای بازگشت به اوج + عکس

هافبک سپاهان می‌تواند تیم خود را در دیدار های پایانی همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، دو تیم سپاهان و نفت مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این تقابل در شرایطی انجام می‌شود که مورایس در خط حمله تیم خود شهریار مغانلو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما به نظر می‌رسد سایر بازیکنان این تیم برای این جدال حساس و تعیین‌کننده در اختیار کادر فنی باشند و به احتمال فراوان یکی از بازیکنانی که شانس بازی در این مسابقه را پیدا خواهد کرد، یاسین سلمانی خواهد بود.

هافبک جوان و خلاق طلایی‌پوشان در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت و آماده نبودن، فرصت بازی در ترکیب سپاهان را پیدا نکرد و به همین دلیل مقابل ملوان تنها در دقایق پایانی برای تیم خود راهی میدان شد و نتوانست آنچنان که باید و شاید در تغییر نتیجه یا روند بازی تأثیرگذار باشد، اما نباید فراموش کرد سلمانی از جمله بازیکنان سپاهان است که در صورت برخورداری از آمادگی بالای جسمانی می‌تواند با تکنیک خود خط هافبک طلایی‌پوشان را بیمه کند.

در هر حال اگرچه هافبک جوان طوفان زرد، در هفته‌های اخیر از روی سکو و نیمکت بازی‌های تیم خود را دنبال می‌کرد، در صورت پرتلاش ظاهر شدن در تمرینات تیمی می‌تواند در سه فینال پایانی لیگ برتر جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم مورایس پیدا کند و بار دیگر با قرار گرفتن در دوران اوج، تبدیل به یکی از مهره‌های اثرگذار طلایی‌پوشان شود.

سلمانی و سه جدال برای بازگشت به اوج + عکس

کد خبر 657916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.