قهرمانی جودوکاران نابینا و کم‌بینای ایران در بخش مردان آسیا

تیم ملی مردان جودو نابینایان و کم‌بینایان ایران با کسب سه مدال طلا و دو مدال برنز به قهرمانی رقابت‌های آسیایی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین روز از مسابقات جودوی نابینایان و کم‌بینایان قهرمانی آسیا که در قزاقستان در حال برگزاری است، امروز _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ پیگیری شد و موسی غلامی در وزن ۹۰ کیلوگرم با کسب سه پیروزی متوالی مقابل حریفانی از ازبکستان و قزاقستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

همچنین علی نوایی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۹۰+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، مغلوب نماینده‌ای از نماینده مغولستان شد و در مرحله بعد مقابل حریف مطرح خود از ازبکستان قرار گرفت و با برتری مقابل این حریف توانست به مدال برنز دست یابد.

گفتنی است تیم ملی جودو کشورمان پیش از این صاحب دو مدال طلا توسط میثم بنی‌طباء در وزن ۶۰ کیلوگرم و وحید جدی در وزن ۷۳ کیلوگرم و یک مدال برنز توسط مهدی برچلو در وزن ۷۳ کیلوگرم شده بود.

ضمن اینکه سیدامید جعفری در وزن ۹۰ کیلوگرم و سعید کوهکن در وزن ۶۰ کیلوگرم هم در جایگاه پنجم این رقابت‌ها قرار گرفتند تا بدین ترتیب تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان با کسب سه مدال طلا و دو مدال برنز، در این رقابت‌ها در رده اول بخش مردان قرار بگیرد.

کد خبر 657882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.