گوشی Redmi Note 12R Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi Note 12R Pro فقط در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Redmi Note 12R Pro که اخیراً معرفی شده است، فقط در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌‎شود. به نظر می‌رسد که این محصول دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت است. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی هوشمند از حسگر هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Redmi Note 12R Pro تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود. این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود. گوشی جدید شرکت ردمی به تراشه Snapdragon 4 Gen 1 مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR4X و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی Redmi Note 12R Pro با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کارت حافظه microSD، حسگر اثرانگشت در لبه کناری، NFC، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. گوشی یادشده گواهی IP53 را دریافت کرده است و در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده است.

کد خبر 657617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.