آن چیز که بیشتر در اصفهان دیده می‌شود، رنگ‌ها است/ برگزیدگان جشنواره نقاشی کودک و نوجوان

معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اصفهان گفت: آن چیز که در اصفهان بیشتر دیده می‌شود، رنگ‌ها است که پر رنگ‌ترین آن فیروزه‌ای و بر فراز گنبدهای مساجد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ در آئین اختتامیه دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک و نوجوان اصفهان «پوپک» با بیان اینکه نقاشی یک زبان بین المللی است، اظهار کرد: تلاش داریم پیام صلح و دوستی، نیکویی، مهربانی و نیکوکاری را از شهر آسمانی اصفهان به تمام شهرهای دنیا ارسال کنیم.

وی افزود: اصفهان شهری است که از زمان‌های گذشته محل تلاقی ادیان و قومیت‌های مختلف و با سلایق متفاوت بوده و آن چیزی که در دست ما قرار دارد، نتیجه و محصول همزیستی آنها است.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آن چیز که در اصفهان بیشتر دیده می‌شود، رنگ‌ها است که پر رنگ‌ترین آن فیروزه‌ای و بر فراز گنبدهای مساجد است.

وی ادامه داد: آرزو می‌کنم شهر پر از طرح و رنگ باشد و باید به دست آینده سازان شهر کشیده شود تا یاد بگیرند با رنگ‌ها برای صلح و دوستی تلاش کنند.

شاهمرادی تاکید کرد: باید متعهد باشیم و هر ساعتی، یک نماد رنگی به دست کودکان دهیم و آنها را به طرح و نقش‌هایی دعوت کنیم که روحشان را جلا می‌دهد.

وی با بیان اینکه اگر فرزندان با طرح و نقش‌ها انس بگیرند، دنیای بهتری در آینده خواهیم داشت، گفت: از همت والدین و معلمان تشکر می‌کنم که یاری کردند تا کودکان و نوجوانان شغل‌های شهر را نقاشی کنند.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان افزود: می‌بینیم که کودکان چه آرزوهای شیرینی دارند و هدفمان این بود که بچه‌ها به آینده خود فکر کنند.

برگزیدگان دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک و نوجوان

به گزارش ایمنا، در پایان مراسم از برگزیدگان دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک و نوجوان تقدیر شد.

برگزیدگان چهار تا شش سال، حسین رحیمیان پنج ساله از فارس، ماهنی پنج ساله از تبریز و نیکا کوهرنگی پنج ساله از اصفهان، برگزیدگان هفت تا ۹ سال، آوین نمکی هفت ساله از تبریز، ساها تر طوماسیان هشت ساله از ارمنستان و سیده الناز میرحسنی ۹ ساله از خراسان رضوی، برگزیدگان ۱۰ تا ۱۳ سال آلبینا گایفالینا ۱۰ ساله از روسیه، حنانه عشقی ۱۳ ساله از آذربایجان غربی و مهشید قاسمی ۱۳ ساله از اصفهان و برگزیدگان ۱۴ تا ۱۸ سال، پاترتیسا نورتاکوری ۱۷ ساله از مالزی، یگانه ردانی‌پور ۱۸ ساله از اصفهان و پلینا ودرووا ۱۴ ساله از روسیه.

شایستگان تقدیر ۴ تا ۶ سال، سیده آوبن امین الساداتی ۶ ساله از اصفهان، فاطمه علی پور ۵ ساله از تبریز، مانیسا جلالی ۵ ساله از تهران و نیکا نادری ۵ ساله از مرکزی، شایستگان تقدیر ۷ تا ۹ سال، آناتولی شوپلوف ۹ ساله از ارمنستان، السا نگاه‌داری ۸ ساله از تبریز، امیرحسین مولایی ۷ ساله از آذربایجان غربی، رادین حسنعلی پور ۹ ساله از تبریز، سیدامین صامتی ۷ ساله از خراسان جنوبی و نازنین زینب خواجوئی ۸ ساله از کرمان، شایستگان تقدیر ۱۰ الی ۱۳ سال، دمیراپ ترکمن ۱۱ ساله از روسیه، نازه میناسیان ۱۱ ساله از ارمنستان، آنیتا بالنور ۱۳ ساله از آذربایجان غربی، مینا خاطری ۱۲ ساله از کرمانشاه، محمد صدرا شراد بیگی ۱۰ ساله از تهران و سویلی دنیاک ۱۰ ساله از بلاروس و شایستگان تقدیر ۱۴ تا ۱۸ سال، نیکالینا لاپونوا ۱۶ ساله از بلاروس، طراوت ملکی ۱۸ ساله از گیلان، علی‌سینا جوکاری ۱۴ ساله از بوشهر و همتی جهانبانی ۱۴ ساله از اردبیل

به گزارش ایمنا، در پایان برگزیدگان جشنواره به شرح ذیل اعلام شدند:

برگزیدگان چهار تا شش سال

حسین رحیمیان، پنج‌ساله از فارس

ماهنی مینقی، پنج‌ساله از تبریز

نیکا کوهرنگی، پنج‌ساله از اصفهان

برگزیدگان هفت‌تا ۹ سال

آوین نمکی، هفت‌ساله از تبریز

ساها تر طوماسیان، هشت‌ساله از ارمنستان

سیده الناز میر حسنی، ۹ ساله از خراسان رضوی

برگزیدگان ۱۰ تا ۱۳ سال

آلبینا گایفالینا، ۱۰ ساله از روسیه

حنانه عشقی، ۱۳ ساله از آذربایجان غربی

مهشید قاسمی، ۱۳ ساله از اصفهان

برگزیدگان ۱۴ الی ۱۸ سال

پاترتیسا نورتاکوری، ۱۷ سال از مالزی

یگانه ردانی پور، ۱۸ ساله از اصفهان

پلینا ودرووا، ۱۴ ساله از روسیه

شایستگان تقدیر چهار الی شش سال

سیده آوبن امین الساداتی، شش‌ساله از اصفهان

فاطمه علی پور، پنج‌ساله از تبریز

مانیسا جلالی، پنج‌ساله از تهران

نیکا نادری، پنج‌ساله از مرکزی

شایستگان تقدیر هفت‌تا ۹ سال

آناتولی شوپلوف، ۹ ساله از ارمنستان

السا نگاه‌داری، هشت‌ساله از تبریز

امیرحسین مولایی، هفت‌ساله از آذربایجان غربی

رادین حسنعلی پور، ۹ ساله از تبریز

سید امین صامتی، هفت‌ساله از خراسان جنوبی

نازنین زینب خواجوئی، هشت‌ساله از کرمان

شایستگان تقدیر ۱۰ الی ۱۳ سال

دمیراپ ترکمن، ۱۱ ساله از روسیه

نازه میناسیان، ۱۱ ساله از ارمنستان

آنیتا بالنور، ۱۳ ساله از آذربایجان غربی

مینا خاطری، ۱۲ ساله از کرمانشاه

محمد صدرا شراد بیگی، ۱۰ ساله از تهران

سویلی دنیاک، ۱۰ ساله از بلاروس

شایستگان تقدیر ۱۴ تا ۱۸ سال

نیکالینا لاپونوا، ۱۶ ساله از بلاروس

طراوت ملکی، ۱۸ ساله ازگیلان

علیسینا جوکاری، ۱۴ ساله از بوشهر

همتی جهانبانی، ۱۴ ساله از اردبیل

کد خبر 657302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.