فرد لیزرانداز تماشاگرنما بود و از او شکایت کردیم!

طبق گفته مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان، شخصی که در ورزشگاه نقش‌ جهان لیزر می‌انداخت، تماشاگرنما بوده و پس از دستگیری وی توسط ماموران نیروی انتظامی، سپاهان نیز از آن شخص شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی دوشنبه _چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام موسوم به خلیج‌فارس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پر از جمعیت نقش جهان اصفهان برابر یکدیگر به میدان رفته‌اند.

جدال حساس سپاهان و ملوان بندرانزلی در نیمه اول یک اتفاق ویژه در حاشیه خود داشت و آن دستگیری یکی از تماشاگران سپاهان به‌علت لیزراندازی‌های متوالی وی از روی سکوها و اولتیماتوم جدی داوود رفعتی، ناظر بازی برای توقف دیدار بود که منجر به رخ‌دادن این اتفاق شد. این فرد در طول نیمه اول مدام این کار را تکرار کرد و حتی منجر به توقف بازی هم شد که به‌ضرر سپاهان بود.

از این‌رو محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه اصل ماجرا چیز دیگری بود اظهار کرد: شخصی که از روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان درون زمین لیزر می‌انداخت یک تماشاگرنما بود و هیچ ارتباطی با طرفداران فهیم سپاهان نداشت.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی آن شخص را در پایان نیمه اول دستگیر کردند و پس از اتمام بازی نیز باشگاه سپاهان به‌دلیل رفتار غیراخلاقی و غیرورزشی‌اش از وی به نهادهای مربوطه شکایت کردیم تا با آن تماشاگرنما برخورد جدی صورت بگیرد.

کد خبر 656856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.