آلومینیوم ۰ _ ذوب آهن ۰ / آفساید دقیقه آخر برد را از ذوب آهن گرفت!

از هفته بیست وهفتم رقابت‌های لیگ برتر آلومینیوم و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان امروز _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه امام‌خمینی (ره) اراک از ساعت ۱۶:۰۰ رودرروی همدیگر قرار خواهند گرفت.

هفته بیست وهفتم رقابت‌های لیگ برتر

دیدار دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن

ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک

اخطار:

گل‌ها:

ترکیب تیم آلومینیوم:

حسین‌پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سید مهران موسوی، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، سید احسان حسینی، محمد خردمند

سرمربی: سید مهدی رحمتی

ترکیب تیم ذوب آهن:

پارسا جعفری، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، امیرحسین جدی، آرمان اکوان عرفان معصومی، سامان نریمان جهان، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

داور: محمدرضا تارخ

شرح گل‌ها:

-

شرح بازی و دقایق حساس:

دقیقه ۱۵ _ روی خروج اشتباه پارسا جعفری، فرصت فوق العاده ای نصیب بازیکنان آلومینیوم شد اما با تعلل مهاجمین این تیم، مدافعین ذوب آهن به فاز دفاعی بازگشتند و موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۱۸ _ شوت نریمان جهان در محوطه جریمه و مقابل دروازه به صدقی رسید و این بازیکن توانست دروازه آلومینیوم را باز کند اما داور به درستی پرچم زد و با اعلام آفساید گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۲۴ _ ضربه کرنر توسط خردمند مستقیماً به دهانه دروازه رفت و پارسا جعفری توپ را روی خط دروازه مهار کرد.

دقیقه ۴۴ _ ضربه نریمان جهان در محوطه جریمه با دخالت مدافع آلومینیوم همراه شد و فرصت خطرناک از ذوب آهن گرفته شد.

دقیقه ۴۷ _ شوت نریمان جهان از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸ _ شوت زاپاتا را پارسا جعفری به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۵۰ _ امیرحسین جدی در موقعیتی خوب در محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوتزنی کرد اما پورحمیدی بدون دردسر توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۶۴ _ فخرالدینی روی یک پاس هوایی و در جدال با نورمحمدی نقش بر زمین شد. در حالی که بازیکنان آلومینیوم به شدت اعتقاد به اخراج داشتند، محمدرضا تارخ بعد از دقایقی توقف بازی و صحبت با کمک خود به حامد نورمحمدی کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۷۲ _ حمله سریع ذوب آهن با چند پاس در موقعیتی عالی به جدی رسید و او نیز پورعلی را صاحب توپ کرد. ضربه پورعلی دقت لازم را نداشت و با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵ _ توپ در محوطه جریمه ذوب آهن به آزادی رسید، این بازیکن روی خط شش قدم از زاویه بسته ضربه اش را به سمت دروازه زد که با واکنش پارسا جعفری و برخورد توپ به تیرک دروازه، فرصت برای آلومینیوم از دست رفت و این تیم نتوانست به گل برسد.

دقیقه ۸۴ _ فخریان روی پاس عمقی از زاویه بسته شوتزنی کرد و پارسا جعفری بدون دردسر توپ را دفع کرد.

دقیقه ۹۰ _ فرصت ضربه ایستگاهی به سود ذوب آهن با ضربه جدی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

کد خبر 656769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.