مولدسازی دارایی‌های شهر اصفهان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: مولدسازی دارایی‌های شهر با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در راستای ایجاد درآمدهای پایدار و دوری از وابستگی به منابع مالی ناپایدار از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری این کلان‌شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود حیدری در دیدار با نمایندگان گروه هتل‌های هما با اشاره به فلسفه شکل‌گیری مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: در سال ۹۰، برگزاری اجلاس کشورهای غیرمتعهد به میزبانی ایران بود و در این راستا متولی تأمین مکان مناسب و درخور آن، وزارت مسکن و شهرسازی قرار گرفت، بنابراین پس از رایزنی‌ها و پیشنهاد مکان‌های مختلف با موافقت دولت، اصفهان بهترین گزینه برای ساخت سالن اجلاس انتخاب شد.

وی با تاکید بر حجم بالای سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان برای احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان افزود: مدیریت جدید شهری به‌منظور توسعه همه‌جانبه شهر و رونق اقتصادی با هم‌اندیشی و دعوت از گروه‌ها، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران متخصص با سابقه کاری موفق و فعالان اقتصادی به دنبال بهترین تصمیم برای تکمیل و بهره‌برداری بهینه از این مرکز است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مولدسازی دارایی‌های شهر با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در راستای ایجاد درآمدهای پایدار و دوری از وابستگی به منابع مالی ناپایدار از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری اصفهان است، ادامه داد: با توجه به این دیدگاه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان آماده تحویل به بهره‌بردار به‌منظور تجهیز و آغاز فرایند بهره‌برداری است.

وی با اشاره به حساسیت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان در خصوص سیاست‌گذاری و نحوه بهره‌برداری از این پروژه خاطرنشان کرد: در همین راستا رایزنی‌ها و تعاملاتی با برترین و بهترین شرکت‌های بخش خصوصی متخصص و فعال در این زمینه انجام شده است که می‌توان به نشستی با معاون و رئیس توسعه بازار گروه بین‌المللی هتل‌های هما اشاره کرد.

حیدری گفت: در این نشست راهکارهای عملی و سیاست‌های راهبردی با نگاه به توسعه شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری اصفهان و گروه هتل‌های هما برای بهره‌برداری از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان منعقد شود.

وی اظهار کرد: در این راستا در مدت زمان مشخصی نسبت به تعیین تعهدات طرفین و سایر جزئیات جمع‌بندی و در قرارداد مندرج خواهد شد و پس از طی مراحل قانونی ابلاغ می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در آینده نزدیک نسبت به جانمایی محل احداث هتل پنج ستاره مطابق با استانداردهای مربوطه در یکی از نقاط شهری اصفهان اقدام لازم انجام می‌شود.

کد خبر 655996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.