نتیجه دربی هیچ زمانی قابل پیش‌بینی نیست!

«اگر چه نمی‌توان به طور قاطع نظر داد اما به واسطه برخی فاکتور ها فکر می‌کنم پرسپولیس شانس بیشتری برای موفقیت دارد. هر دوتیم در این فصل شرایط خوبی دارند و نتایج اخیر آن‌ها قابل دفاع است اما برای شهرآورد تنها آمادگی فنی عامل موفقیت نیست و بعد ذهنی به اندازه بعد فنی دارای اهمیت خواهد بود.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال در جدالی حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این تقابل در شرایطی انجام می‌شود که سرخابی‌های تهران به همراه سپاهان در تلاش هستند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند. هر سه تیم مدعی در هفته‌های اخیر عملکرد مطلوبی از خود ارائه داده‌اند و به همین دلیل با فاصله امتیازی کم در کورس قهرمانی می‌جنگند.در خصوص اهمیت شهرآورد ۱۰۰ پایتخت گفت‌وگویی با فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس داشتیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

شاگردان گل‌محمدی شانس بیشتری برای پیروزی دارند

اگر چه نمی‌توان به طور قاطع نظر داد اما به واسطه برخی فاکتورها فکر می‌کنم پرسپولیس شانس بیشتری برای موفقیت دارد. هر دوتیم در این فصل شرایط خوبی دارند و نتایج اخیر آن‌ها قابل دفاع است اما برای شهرآورد تنها آمادگی فنی عامل موفقیت نیست و بعد ذهنی به اندازه بعد فنی دارای اهمیت خواهد بود.

پرسپولیس روی کاغذ از استقلال برتر است/ نتیجه دربی هیچ زمانی قابل پیش بینی نیست!

تیم هوادار غیر معقولانه بازی کرد

به رغم احترامی که برای آبی پوشان قائل هستم کسب نتیجه پر گل برابر هوادار بیش از اینکه وابسته به کیفیت استقلال باشد متکی به اشتباهات و تصمیمات عجیب تیم هوادار بود هرچند اصلاً قصد کمرنگ جلوه دادن این پیروزی را ندارم اما کسب این برد به بازی غیر معقولانه هوادار ربط داشت.

شاید پرسپولیس پیروز میدان باشد

در هر حال وقتی با بررسی همه جوانب فکر می‌کنم پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی دارد هرچند که این صحبت‌ها فقط روی کاغذ اهمیت دارد و باید ببینیم در واقعیت چه چیزی رقم می‌خورد.

تساوی در شهرآورد سپاهان را قهرمان می‌کند

سپاهان نیز امسال تیم خوبی دارد و رقابت جذابی برای قهرمانی در این فصل ایجاد شده و بهترین راه این است که صبور باشیم و نتیجه نهایی را ببینیم. به نظر من هر سه تیم برای قهرمانی شانس دارند و اگرچه سپاهان شرایط بهتری دارد برای کسانی که فوتبال را لمس کرده‌اند باور این موضوع سخت خواهد بود و هر رخدادی ممکن است اتفاق بیفتد. مگر اینکه در شهرآورد نتیجه تساوی کسب شود و شاگردان مورایس هم از حریف خود امتیاز بگیرند در این صورت طلایی پوشان قهرمان زود هنگام لیگ هستند.

پرسپولیس روی کاغذ از استقلال برتر است/ نتیجه دربی هیچ زمانی قابل پیش بینی نیست!

صحبت درخصوص تبانی جنبه احساسی دارد!

در خصوص تیم هوادار منطور من عملکرد گروهی آن‌ها بود و در آن بازی شاگردان الهامی همان تیم همیشگی نبودند و این طبیعی است و نمی‌شود کسی را هم باز خواست کرد از نظر من صحبت‌هایی که درباره تبانی شده جنبه احساسی دارد.

سرمربی استقلال به حواشی توجه نمی‌کند

فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین مباحثی که به آرامش استقلال کمک کرد نوع رفتار ساپینتو بود چرا که وی بسیار کم به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کند و انگیزه بالایی برای موفقیت دارد؛ این تمرکز و انرژی را به بازیکنان منتقل کرده و به رغم اینکه حق با آبی‌پوشان است عملکرد خوب خود را ادامه دادند. همچنین عملکرد فنی ساپینتو قابل احترام است چراکه اشتیاق در بازیکنان استقلال به وضوح دیده می‌شود و یکی از دلایل آن کیفیت خوب تمرینات این تیم است.

پرسپولیس روی کاغذ از استقلال برتر است/ نتیجه دربی هیچ زمانی قابل پیش بینی نیست!

کد خبر 655960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرعلی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    ۱ ۲استقلال
  • میثاق زمانی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    مساوی چون شرایط قدرت تیم ها برابر است