شماره ۸۸ آبی‌ها دربی را از دست نمی‌دهد

آرش رضاوند هافبک تاثیرگذار استقلال که دو هفته‌ای است از ناحیه مچ‌پا با مصدومیت مواجه شده می‌خواهد هرطور که شده در شهرآورد پایتخت مقابل پرسپولیس بازی کن.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران روز_ یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه آزادی برای انجام دربی شماره صد پایتخت مقابل هم قرار خواهند گرفت.

برای این بازی، بازیکنان مصدوم و محروم استقلال می‌توانند با خیال آسوده در ترکیب قرار بگیرند و یکی از این بازیکنان آرش رضاوند است که در تقابل استقلال دو هفته قبل در برابر ذوب‌آهن دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه مچ‌پا شد و باوجود تورم و دردی که داشت در بازی‌های استقلال در برابر آلومینیوم و هوادار هم با همین درد به میدان رفت و البته عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشت؛ یک گل زد و روی دو گل دیگر نیز تأثیرگذار بود تا یکی از بهترین نفرات تیمش در جریان پیروزی شش‌گله مقابل هوادار لقب بگیرد.

آرش رضاوند در این بازی با چسب پزشکی و تزریق آمپول مُسکن به میدان رفته بود و در دقیقه ۷۰ هم جای خود را به امید حامدی‌فر سپرد؛ هافبک آبی‌پوشان در پایان آن بازی نیز اعلام کرد که هنوز پایش متورم است و از ناحیه مچ احساس درد می‌کند. گفتنی‌ست تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن رضاوند به دربی ادامه خواهد داشت و هافبک آبی‌ها امیدوار است درد پایش کاهش پیدا کند، اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد مثل بازی قبل با مُسکن و چسب به میدان خواهد رفت.

کد خبر 655607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.