باشگاه سپاهان به قضاوت داور بازی با مس رفسنجان معترض شد + عکس

باشگاه سپاهان به قضاوت قاضی مسابقه با مس رفسنجان معترض شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم سپاهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر توانست با نتیجه دو بر صفر از سد مس رفسنجان بگذرد. قضاوت این مسابقه برعهده مرتضی منصوریان بود که با توجه به نظر کارشناسان داوری به نظر می‌رسد وی در بعضی صحنه‌ها دچار اشتباه شده باشد.

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای نوشت:

«در دقیقه ۲۳ مسابقه این تیم با مس رفسنجان در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر، شهریار مغانلو روی ارسال رامین رضائیان صاحب یک موقعیت تک به تک شد که داور مسابقه با اعلام آفساید بازی را متوقف کرد. بازبینی تصاویر تلویزیونی توسط کارشناسان داوری نشان می‌دهد که تیم داوری علاوه بر اشتباه در اعلام آفساید، خطای پنالتی حامد لک روی شهریار مغانلو و به تبع آن اخراج لک را تشخیص نداده و در واقع مرتکب سه اشتباه تأثیرگذار شده است.

در هفته گذشته نیز در دیدار سپاهان و تراکتور، دو پنالتی واضح طلایی‌پوشان به دلیل اشتباهات داوری سوخت. متأسفانه سریال اشتباهات داوری علیه سپاهان چندین قسمتی شده و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند بار دیگر مراتب اعتراض خود را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام دارد.

بی‌تردید در شرایطی که لیگ برتر در حساس‌ترین هفته‌های خود به سر می‌برد، کمیته داوران باید تیم‌های داوری را نسبت به عواقب اشتباهات خود متوجه ساخته تا هیچ تیمی از این باب متضرر نشود.»

باشگاه سپاهان به قضاوت داور بازی با مس رفسنجان معترض شد+عکس

کد خبر 655516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.