سجاد آشوری هم ادامه فصل را از دست داد!

پس از حبیب فرعباسی گلر شماره‌یک ذوب‌آهن، سجاد آشوری دیگر مهره کلیدی گاندوها نیز به‌علت پارگی عضله چهارسر نمی‌تواند در چهار هفته پایانی برای ذوب‌آهن به‌میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی‌که به روزهای پایانی فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج‌فارس نزدیک می‌شویم؛ بدبیاری‌های ذوب‌آهن اصفهان همچنان تداوم دارد. جمعه هفته گذشته بود که در مصاف شاگردان مهدی تارتار با نفت مسجدسلیمان قعر جدولی، ذوب‌آهن نه‌تنها در کمال تعجب مقابل کاندیدای اول سقوط شکست خورد بلکه حبیب فرعباسی دروازه‌بان اصلی آنان نیز به‌دلیل شکستگی آرنج دست و عمل‌جراحی، چهار هفته پایانی را از دست داد.

ذوب‌آهن که از همان ابتدای فصل خیلی‌زود سعید باقرپسند و مسعود ابراهیم‌زاده دو بازیکن تأثیرگذار و مهم خود را به‌علت پارگی رباط‌صلیبی دیگر کنار خود ندید و نبودشان نتایج این تیم را دست‌خوش اتفاقات ناخوشایند قرار داد حالا در انتهای فصل نیز با این چالش سخت روبه‌رو شده است. سجاد آشوری وینگر کلیدی گاندوها که در تقابل با گل‌گهر دقیقه ۶۰ با پای خودش از زمین بازی بیرون رفت در تمرینات دچار پارگی عضله چهار سر شده است‌.

بدین ترتیب با توجه به اینکه سجاد آشوری به‌علت پارگی عضله چهار سر باید چند هفته‌ای به انجام فیزیوتراپی و روند درمانی و ریکاوری بپردازد به‌نظر نمی‌رسد بتواند در چهار هفته باقی‌مانده که تا پایان اردیبهشت‌ماه برگزار خواهند شد فرصت بازی‌کردن پیدا کند و از همین‌رو دومین ستاره ذوب‌آهن نیز از لیست این تیم در فصل جاری کنار می‌رود. با این اوصاف ذوب‌آهن فصل را بدون چهار بازیکن اصلی و مهم خود به پایان خواهند رساند؛ این در صورتی است که در این چهار هفته آتی نیز دیگر شاهد مصدومیت بازیکن دیگری از گاندوها نباشیم.

البته که مصدومیت‌ها هر تعداد هم که باشند جزئی از طبیعت فوتبال و اجتناب‌ناپذیر هستند اما قطعاً نبود چنین بازیکنانی در ترکیب ذوب‌آهن می‌تواند یکی از عوامل قرار نگرفتن آن‌ها در بین هشت تیم برتر لیگ برتر باشد و بدشانسی را باید به این تیم نسبت دهیم. باید دید مهدی تارتار در این وضعیت فعلی می‌تواند ذوب‌آهن را به جایگاه هفتم که فصل گذشته کسب کرد بازگرداند یا رتبه‌ای پایین‌تر پایان کار گاندوها در لیگ بیست‌ودوم خواهد بود.

کد خبر 655391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.