شهرآورد را پُرگل می‌بریم و قهرمان می‌شویم!

«امسال استقلال در خط حمله قدرتمند است و فکر می‌کنم این تیم با شایستگی می‌تواند برنده شود، چراکه بازی زیبا به نمایش می‌گذارد و هواداران هم لذت می‌برند و مهم‌تر از آن بازی‌های زمان استراماچونی را فراموش کرده‌اند.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس در جدالی حساس و تعیین‌کننده برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و شهرآورد صدم در شرایطی انجام می‌شود که در لیگ بیست‌ودوم سرخابی‌های پایتخت به همراه سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارند و شانه به شانه یکدیگر جلو می‌روند.

بدون تردید شهرآورد تهران هرسال از اهمیت فراوانی برخوردار است اما در فصل جاری رقابت‌ها رویارویی این دو تیم با یکدیگر می‌تواند سرنوشت کاپ طلایی را مشخص کند. در خصوص شرایط شهرآورد ۱۰۰ با محمد نوری، پیشکسوت استقلال گفت‌وگویی داشتیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

بهترین تیم لیگ استقلال است!

استقلال از شرایط فنی عالی برخوردار است و فکر می‌کنم بهترین تیم لیگ هم باشد. این تیم مدعی قهرمانی به‌شمار می‌رود و به‌رغم حواشی زیادی که به لحاظ مدیریتی و بدهی استراماچونی دارد، غیرت و تعصب بازیکنان و کادر فنی باعث شده است در جمع مدعیان قرار بگیرد. بدون اغراق شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی تیم ساپینتو است چراکه یک بازی جسورانه و هدفمند را از آن‌ها شاهد هستیم.

ساپینتو به‌خوبی پاسخ منتقدان را داد

هر مربی که به استقلال می‌آید مخالفانی دارد و اگر مورینیو هم هدایت آبی‌ها را بر عهده بگیرد باز هم یک عده به او ایراد می‌گیرند، ساپینتو اوایل به دلیل مشکلاتی همچون آشنا نبودن با تیم با چالش روبه‌رو بود اما رفته‌رفته با آشنایی و آرایش تیمی و برنامه‌ریزی موفق شد و ثابت کرد از نظر فوتبالی و مردانگی جزو با معرفت‌ترین مربی‌های خارجی استقلال است. او پاسخ منتقدان را به خوبی داد و به همین دلیل هواداران او را دوست دارند.

شهرآورد را پُر گل می‌بریم و قهرمان می‌شویم!

هر تیمی از استقلال می‌ترسد

پرسپولیس وحشت زیادی از استقلال دارد، به‌خصوص در فاز هجومی شاگردان ساپینتو، بازیکنان هجومیزیاد و خطرناکی هستند و پرسپولیس در اردوگاهش ترس دارد. باید شانس بیاورند که دربی را با نتیجه پرگل نبازند. به طور کلی فکر می‌کنم هر تیمی از استقلال وحشت داشته باشد، چراکه این تیم شرایط خوبی دارد و این شهرآورد هم می‌تواند یک بازی خوب و پرگل را تداعی کند و اگر حادثه‌ای پیش نیاید، داور خوب قضاوت کند و مهندسی پشت کار نباشد، چون به لحاظ فنی استقلال از پرسپولیس بالاتر است، دربی خوبی از آب درمی‌آید. صددرصد استقلال برای حضور در کورس قهرمانی باید سه امتیاز را بگیرد و به‌رغم اینکه هر دو تیم نیاز مبرمی به آن دارند استقلال برای کسب جام و سه امتیاز شایسته‌تر است.

شهرآورد ۹۵ درصد قهرمان لیگ را معرفی می‌کند

امسال از معدود ادوار لیگ است که تیم‌ها شانه به شانه جلو می‌روند و تا روز آخر برای جام قهرمانی می‌جنگند و این خوب است که قهرمان مشخص نیست. در هر حال هر یک از سه تیم امتیاز از دست بدهند از قافله عقب می‌مانند و باید حداکثر امتیازات را بگیرند. به طور کلی تیمی که شایستگی بیشتری داشته باشد به قهرمانی می‌رسد، نکته مثبت هم این است که دو بازی آخر به طور همزمان برگزار می‌شود و هر سه تیم استرس دارند. این شهرآورد ۹۵ درصد قهرمان را مشخص می‌کند چون سپاهان بازی‌های نسبتاً آسان‌تری پیش رو دارد.

شهرآورد را پُر گل می‌بریم و قهرمان می‌شویم!

امیدوارم دربی ۱۰۰ با مدیریت صحیح برگزار شود

با توجه به شرایط جدول این دربی نسبت به سال‌های گذشته حساسیت بیشتری دارد، امیدوارم این مسئله باعث نشود حواشی و درگیری ایجاد شود و هر تیمی با تمرکز و مدیریت به میدان بیاید و با استفاده از موقعیت‌ها پیروزی را کسب کند.

هواداران استراماچونی را فراموش کرده‌اند

امسال استقلال در خط حمله قدرتمند است و فکر می‌کنم این تیم با شایستگی می‌تواند برنده شود، چراکه بازی زیبا به نمایش می‌گذارد و هواداران هم لذت می‌برند و مهم‌تر از آن بازی‌های زمان استراماچونی را فراموش کرده‌اند.

تساوی هیچ سودی برای سرخابی‌ها ندارد

بازی نمی‌تواند دفاعی باشد چرا که اگر مساوی شود به نفع سپاهان است و به همین دلیل هیچ‌یک از دو تیم دفاعی بازی نمی‌کنند اما در هرحال مدیریت و احتیاط وجود دارد. تساوی به درد سرخابی‌ها نمی‌خورداستقلال هم در فاز هجومی عالی است و رو به جلو بازی می‌کند و اطمینان دارم که این بازی یک برنده دارد.

شهرآورد را پُر گل می‌بریم و قهرمان می‌شویم!

آبی‌ها یک نیمکت پرمهره در اختیار دارند

استقلال نیمکت خوبی در اختیار دارد و دست ساپینتو را هم برای تغییر باز می‌گذارد. یک تیم خوب تیمی است که نیمکت خوبی داشته باشد و برای تعویض‌های مناسب کادر فنی اختیار عمل داشته باشد. می‌توان گفت نیمه مربیان در بازی‌های اخیر به نفع ساپینتو بوده است و امیدوارم در شهرآورد هم همینطور باشد.

بوشهری‌های استقلال نتیجه را برمی‌گردانند

خط هافبک استقلال بهتر از پرسپولیس است و دفاع دو تیم باید متمرکز بازی کنند اما در فاز حمله استقلال برتری دارد. به طور کلی این بازی جنگ میانه میدان است و تیم ساپینتو هم در خط هافبک بهتر است و در حرکات انفجاری نیز عملکرد بسیار خوبی دارد؛ قائدی و محبی می‌توانند نتیجه خوبی را برای استقلال رقم بزنند.

شهرآورد را پُر گل می‌بریم و قهرمان می‌شویم!

شاگردان مورایس دشواری‌های مخصوص خود را دارند

نتیجه دربی قهرمان را مشخص نمی‌کند، چراکه سپاهان هم دشواری‌های خود را دارد و تیم‌های مقابل آن می‌توانند دردسرساز شوند اما نتیجه مساوی طلایی‌پوشان را خوشحال می‌کند و سبب می‌شود آن‌ها با آرامش بهتری جلو بروند.

دربی را ببریم سایر بازی‌ها آسان می‌شود

مس تیم خوبی است و روبه‌روی مدعیان نیز خوب بازی می‌کند و تراکتور نیز با خمز متحول شده، این دو بازی سخت است اما اگر استقلال دربی را ببرد این رقابت‌ها را آسان‌تر پشت سر می‌گذارد. امیدوارم داوری انتخاب شود که توانایی مدیریت داشته باشد و یک بازی خوب را شاهد باشیم و با برد استقلال همراه باشد.

شهرآورد را پُر گل می‌بریم و قهرمان می‌شویم!

کد خبر 655375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.