برگزاری اردوهای راهیان نور در جهت مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ هجمه‌های فرهنگی را علیه جوانان و نوجوانان ما کلید زدند که در مقابل این هجمه‌های ناجوانمردانه، دست به ایجاد راهیان نور زدیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار سیدقاسم قریشی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای صعود سراسری بسیجیان کشور و افتتاح راهیان نور غرب فراهم است؛ زیرا مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا محل رفت‌وآمد ملائکه الهی است؛ به همین جهت این مناطق رنگ و بوی خدایی می‌دهند.

وی عملیات فرهنگی راهیان نور را رشددهنده و مایه رسیدن به کمال دانست و افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید «حججی» ها نتیجه همین حرکت عظیم راهیان نور هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ هجمه‌های فرهنگی را علیه جوانان و نوجوانان ما کلید زدند که در مقابل این هجمه‌های ناجوانمردانه، دست به ایجاد راهیان نور زدیم که خوشبختانه آثار و برکات آن فراوان است.

وی اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، راهیان نور فناوری است برای استخراج معادن طلا که همان مفاهیم دفاع مقدس است و همه کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند، باید نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها معرفت پیدا کنند.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز در این نشست با اشاره به امکانات استان کرمانشاه برای اسکان زوار راهیان نور گفت: شهدا خالق حماسه و افتخارات بودند و ما امروز وظیفه بزرگی داریم روش و راه شهدا را ادامه دهیم؛ چون در مسیر شهدا حرکت کردن توفیق الهی است.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان به دنبال تسخیر اذهان نوجوانان و جوانان هستند، افزود: افتخارات و داشته‌هایی همچون فرهنگ ایثار و شهادت داریم؛ لذا باید در این مسیر گام برداریم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تاکید کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همان‌طور که شهدا تمام‌قد به پست و آینده پشت پا زدند، باید امکانات را بسیج کنیم و عملیات و رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی در ارتفاعات بازی‌دراز را خلق کنیم.

بنابراین گزارش، صعود سراسری بسیجیان سراسر کشور و افتتاح راهیان نور غرب کشور چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

کد خبر 655309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.