تولید سوخت سبز از اولویت‌های اصلی استان اصفهان است

استاندار اصفهان با اشاره به نبود تعادل در تولید و مصرف انرژی گفت: ورود به حوزه تولید سوخت سبز، یکی از اولویت‌هایی است که باید با جدیت در استان دنبال شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، یکصدوبیست‌وششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در سال ۱۴۰۲، با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر اعضا برگزار شد.

در این نشست سیدرضا مرتضوی با قدردانی از همکاری بخش خصوصی در پیشبرد اهداف استاناظهار کرد: سال گذشته کشور شرایط پر فراز و نشیبی را در حوزه اقتصادی پشت سر گذاشت.

وی افزود: با وجود همه اتفاقات نامبارک، با تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدانه در سطح ملی و استانی در مجموع شاهد عملکرد قابل توجهی در حوزه اقتصادی بودیم.

استاندار اصفهان افزود: انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۲ نیز در مسیری که برای شورا گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تعریف شده است با همکاری و هم‌افزایی همه اعضا مشکلات اصلی و اولویت‌دار استان ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه دولت گوش شنوا دارد و مایل به دریافت نظرات تخصصی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در کاهش و رفع معضلات کشور است، خاطرنشان کرد: از این‌رو همه ما در مجموعه شورای گفت‌وگوی استان بضاعت خود را به میدان می‌آوریم تا نقش خود در استان و کشور را به خوبی ایفا کنیم.

مرتضوی درباره توسعه انرژی خورشیدی در استان تاکید کرد: ورود به حوزه تولید سوخت سبز، یکی از اولویت‌هایی است که باید در استان با جدیت دنبال شود تا در دستور کار سطح ملی نیز قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نیاز است در خصوص این موضوع کار ویژه‌ای در استان انجام شود، گفت: یک بسته پیشنهادی کارشناسی شده باید حول محور تولید سوخت سبز داشته باشیم تا بر اساس یک منحنی مشخص در این حوزه فعالیت کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به نبود تعادل در تولید و مصرف انرژی تصریح کرد: در کمیته‌های زیرمجموعه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در مباحث تولید سوخت سبز و مطالبات نیروگاه‌های فعال راهکارهای کارشناسی شده اندیشیده و به نشست ارائه شود.

کد خبر 655275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.