دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۵ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک نفر خرده‌فروش مواد مخدر و کشف پنج کیلو تریاک در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای مقابله و برخورد قاطع با سوداگران مرگ و خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان اصفهان، مأموران کلانتری نیک‌آباد از اقدام مجرمانه فردی در خصوص نگهداری و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی متهم را در حال تردد با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ رؤیت، در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از داخل آن پرداختند و در نتیجه موفق به کشف پنج کیلو تریاک از داخل خودروی متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 655101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.