مرادی در نقش جهان ستاره می‌شود + عکس

وینگر سپاهان در ورزشگاه خانگی این تیم نمایش مطلوبی از خود ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند و این جدال حساس با پیروزی دو بر صفر طلایی‌پوشان به اتمام رسید.

شاگردان مورایس در ورزشگاه خانگی خود برابر خط دفاع مس کار دشواری پیش رو داشتند، چراکه شاگردان ربیعی در این فصل تنها متحمل ۱۰ گل از سوی رقبا شده بودند و این استحکام دفاعی نشان می‌داد طلایی‌پوشان برای حفظ جایگاه خود و ماندن در کورس قهرمانی با چالشی بزرگ مواجه شده‌اند اما برخلاف آنچه انتظار می‌رفت دروازه حامد لک در دقیقه چهار مسابقه توسط شهریار مغانلو باز شد و پس از آن نیز در دقیقه ۸۲ امید نورافکن بار دیگر مس را مغلوب کرد.

اگرچه در این تقابل مهیج بازیکنان سپاهان انگیزه فراوانی برای ارائه عملکرد مطلوب در حضور هواداران پرشمار اصفهانی داشتند اما ظاهراً عیسی مرادی، وینگر جوان طلایی‌پوشان تلاش دوچندانی برای اثبات توانایی‌های خود می‌کرد و در ۴۵ دقیقه حضور خود در ترکیب اصلی تیم مورایس، نمایش زیبایی به‌جا گذاشت و اگر کمی خوش شانس‌تر بود، می‌توانست سکوهای طلایی نقش‌جهان را به وجد بیاورد.

در هر حال نکته‌ای که در خصوص عیسی مرادی به چشم می‌خورد این است که این بازیکن هرگاه در ورزشگاه نقش جهان در ترکیب اصلی مورایس قرار گرفته است عملکرد مطلوب‌تری از خود نسبت به زمانی که به صورت ذخیره و یار جایگزین بازی می‌کند، به‌جا گذاشته است. نمونه بارز آن درخشش وی برابر تراکتور در بازی نیم‌فصل اول است و به نظر می‌رسد اگر این بازیکن فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند، می‌تواند تبدیل به یکی از ستاره‌های فوتبال اصفهان شود.

مرادی در نقش جهان ستاره می‌شود! + عکس

کد خبر 655016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.