جدول برترین گلزنان لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته ۲۶

پس از اتمام بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، رضا اسدی، هافبک تراکتوری‌ها با ۱۱ گل بالاتر از بازیکنان سرخابی‌ و سپاهان، در صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، ۲۶ هفته را پشت‌سر گذاشت و پس از انجام بازی‌های این هفته که روزهای جمعه و شنبه هفته جاری برگزار شد، علاوه‌بر جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی، رتبه گلزنان لیگ برتر نیز دستخوش تغییرات شد.

برترین گلزنان فعلی لیگ برتر:

رضا اسدی (تراکتور)؛ ۱۱ گل (۳ پنالتی)

محمد عباس‌زاده (تراکتور)؛ ۱۰ گل (۱ پنالتی)

مهدی قایدی (استقلال)؛ ۹ گل (-۰- پنالتی)

شهریار مغانلو (سپاهان)؛ ۹ گل (۱ پنالتی)

عارف رستمی (مس کرمان)؛ ۸ گل (۲ پنالتی)

محمد محبی (استقلال)؛ ۷ گل (۱ پنالتی)

در شرایطی جدول برترین گلزنان لیگ برتر پس از پایان بازی‌های هفته بیست‌وششم بروز شد که به‌جز عارف رستمی و محمد عباس‌زاده سایر بازیکنانی که جزو برترین گلزنان بودند باز هم برای تیم‌هایشان گلزنی و به تعداد گل‌های خود اضافه کردند.

رضا اسدی دقیقه ۸۹ در مصاف تراکتور تبریز با ملوان بندرانزلی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل‌زنی کند تا علاوه‌بر نجات‌دادن پرشورها از شکست خارج از خانه، صدرنشینی خود در جدول گلزنان را نیز تثبیت کند و از هم‌تیمی‌اش پیشی بگیرد.

همچنین مهدی قایدی که هفته‌ها است روی دور گلزنی افتاده است به‌همراه محمد محبی دیگر ستاره استقلال در شب شش‌تایی کردن هوادار، برای آبی‌پوشان گل‌زنی کردند و در اصفهان نیز شهریار مغانلو یکی از دو گل سپاهان را به‌ثمر رساند تا تنور رقابت برای آقای گلی لیگ برتر همچنان داغ بماند.

کد خبر 654999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.