پیشرفت ۶۶ درصدی احداث خیابان گل‌ها

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: خیابان گل‌ها واقع در منطقه چهار، دارای دو لاین دوچرخه شرقی و غربی، حدود ۱۱ هزار مترمربع پیاده‌رو و رفیوژ میانی به عرض ۱۵ متر و رفیوژ کناری هر کدام به عرض دو متر است و تاکنون ۶۶ درصد پیشرفت داشته است.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه احداث بلوار گل‌ها واقع در منطقه چهار شهرداری اصفهان که باعث دسترسی مطلوب‌تر اهالی به فروشگاه کوثر ۱۵ و کاهش بار ترافیکی میدان شهدای هسته‌ای، میدان ابتدای خیابان ارغوانیه و خیابان ولیعصر و دکتر حسابی می‌شود، با مبلغی حدود ۲۲ میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پروژه خیابان گل‌ها ۱۱۰۰ متر طول دارد که دو لاین شرقی و غربی در مجموع به طول ۲۲۰۰ متر می‌شود، افزود: هر کدام از این این‌ها با عرض آسفالته ۱۰.۵ متر اجرا می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: خیابان گل‌ها دارای دو لاین دوچرخه شرقی و غربی، حدود ۱۱ هزار مترمربع پیاده‌رو و رفیوژ میانی به عرض ۱۵ متر و رفیوژ کناری هر کدام به عرض دو متر است و تاکنون ۶۶ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: تاکنون باند شرقی خیابان گل‌ها آسفالت شده و آسفالت باند غربی آن تا اردیبهشت تکمیل می‌شود که با بهره‌برداری از آن، میدان ولیعصر به بلوار رضوان متصل می‌شود.

کد خبر 654935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.