کشف محموله قاچاق به ارزش ۸ میلیارد در محور لردگان-بروجن

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در محور لردگان-بروجن خبر داد.

سرهنگ محمدسعید یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس امنیت اقتصادی استان چهارمحال‌وبختیاری با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور "لردگان - بروجن" اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن ۱۵ هزار و ۷۱۶ عدد لیوان و ظروف شیشه‌ای، ۱۹۸۷ عدد زودپز و ۴۰۶ دست قاشق و چنگال خارجی و قاچاق بدون هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان هشت میلیارد ریال است، گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و یک کامیون و یک دستگاه سواری اسکورت توقیف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 654825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.