جهاد با رژیم صهیونیستی مقابله با مستکبران است/آمادگی صد درصدی ارتش برای دفاع از انقلاب

فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان جهاد با رژیم صهیونیستی را بر مقابله بر ضد مستکبران دانست و گفت: ارتش قهرمان همواره پای کار انقلاب بوده و با آمادگی صد در صدی خود گوش به فرمان رهبر است تا بتواند در این راه گام بردارد.

امیر سرتیپ دوم خلبان استاد صمد نوری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک‌بار دیگر توفیقی درست داد تا بتوانیم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم، روزی که به ابتکار امام خمینی (ره) نامگذاری شد و به نظرم حضور در آن نوعی عبادت سیاسی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به شواهد زوال رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: طبق مشاهدات و شواهدی که در اختیار داریم، رژیم صهیونیستی در حال کشیدن نفس‌های آخر خود است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ۱۷ سال بیشتر از عمر آن باقی نمانده است.

فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان افزود: پیش‌بینی می‌شد که رژیم غاصب صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نبیند اما طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اقدامات خودشان، آنها را زودتر در آستانه فروپاشی قرار داده است.

امیر نوری با تاکید بر آمادگی ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع از کشور گفت: ارتش قهرمان همواره پای کار انقلاب بوده و با آمادگی صد درصدی خود گوش به فرمان رهبر است تا بتواند در این راه گام بردارد.

وی جهاد با رژیم صهیونیستی را بر ضد مستکبران دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر این مراسم روز قدس را در بیت‌المقدس برگزار کنیم.

کد خبر 654505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.