چلسی با مدیریت‌ تاد بولی،‌ هرگز قهرمان UCL نخواهد شد!

چلسی شب گذشته مقابل رئال مادرید بی‌برنامه بود و شکست خورد، اما آیا عملکرد ضعیف آن‌ها در اروپا، نشانه اتفاقاتی است که در دوران تاد بولی در راه است

به گزارش خبرنگار، بازگشت دوباره فرانک لمپارد به استمفوردبریج خاطرات خوشی را برای هواداران چلسی تداعی می‌کرد، خاطرات قهرمانی در لیگ‌قهرمانان اروپا با روبرتو دی متئو که سال ۲۰۱۲ با صورت موقت هدایت آبی‌ها را برعهده گرفته بود، اما با نمایش ضعیف در مادرید توسط شاگردان سوپر فرانکی، واقعیت انگار چیز دیگری بود.

چلسی در سانتیاگو برنابئو شکست بدی متحمل شد و مسلماً خوش‌شانس بود که رئال گل‌های بیشتری بیشتری به ثمر نرساند. نتیجه دو بر صفر مطمئناً قابل جبران است، اما با توجه به عدم گلزنی در چهار بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، به نظر می‌رسد که شاگردان لمپارد در بازی برگشت کار سختی پیش رو داشته باشند.

با توجه به اظهارات بولی قبل از بازی مبنی بر اینکه چلسی سه بر صفر برنده خواهد شد، نتیجه حتی بدتر بود، نظراتی که نشان دهنده ساده‌لوحی مالک آمریکایی است و اینکه شاید او درحالتی غیر عادی چنین اظهار نظری انجام داده است‌.

با توجه به ۶۰۰ میلیون پوندی که در این فصل خرج شده است، آبی‌ها همچنان از فقر گلزنی رنج می‌برند و البته به رده‌هایی پایینی جدول لیگ‌برتر سقوط کرده‌اند، این تیم، برای رقابت با بزرگان دنیای فوتبال، هنوز خیلی جای کار دارد.

درواقع سوالی که مطرح می‌شود این است که با هدایت بولی و سایر مالکان، آیا امیدی وجود دارد که چلسی بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود؟

کد خبر 654331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.