۹ تیم امدادی هلال احمر زنجان راهپیمایی روز قدس را پوشش امدادی می‌دهند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فردا همزمان با روز قدس ۹ تیم با ۳۰ امدادگر هلال‌احمر راهپیمایی این روز در شهرستان‌های استان را پوشش امدادی خواهند داد.

حکمت‌ الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مراسم باشکوه روز قدس، شش تیم عملیاتی متشکل از ۱۸ امدادگر در شهرستان‌های، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود در مسیرهای راهپیمایی مستقر و در صورت نیاز امدادرسانی را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: در مرکز استان، سه تیم همراه با ۱۲ امدادگر در مسیرهای راهپیمایی زنجان مستقر خواهند شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۹ تیم همراه با ۳۰ امدادگر، هشت دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتور سیکلت در مسیرهای راهپیمایی این استان مستقر خواهد شد.

وی از فعالیت تیم‌های اعضای جوانان در این راهپیمایی خبر داد و افزود: هفت ایستگاه سلامت، فضای دوستدار کودک نیز در شهرستان‌های استان زنجان فعال خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: با حضور اعضای جوانان در این ایستگاه‌ها تست فشار خون انجام و فضایی برای نقاشی کودکان شرکت‌کننده در راهپیمایی ایجاد می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اضافه کرد: ایستگاه سلامت و فضای دوستدار کودک نیز در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود فعال خواهد شد.

کد خبر 654315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.