تسریع پیاده‌سازی رویکردهای مبارزه با آلودگی هوا در بریتانیا

کمپانی سنجش کیفیت هوا در بریتانیا (Breathable Cities) در نظر دارد بین هشت تا ۱۰ کمپانی نوپا را به مشارکت در توسعه رویکردهای اثربخش برای کاهش آلودگی هوا در سراسر قلمرو دعوت کند و از این طریق، به اجرای استراتژی‌های خود در این زمینه سرعت ببخشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی سنجش کیفیت هوای بریتانیا طرحی را برای به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه‌ای و به دنبال آن، کاهش آلودگی هوا آغاز کرده است و در نظر دارد تغییرات قابل‌توجهی را در وضعیت جوی سراسر قلمرو به‌وجود بیاورد. اگرچه رویکردهای این کمپانی در ابتدا برای مدت ۱۴ هفته طراحی شد، با این حال مدیران شرکت از آغاز همکاری خود با کمپانی‌های فناوری اقلیمی مختلف خبر داده و مدعی شده‌اند پیاده‌سازی پروژه‌های خود را در این زمینه تسریع خواهند بخشید و پیش از زمان موعد به هدف خود برای بهبود کیفیت هوا دست خواهند یافت.

بهبود سلامت انسان‌ها و زمین

کمپانی سنجش کیفیت هوای بریتانیا در نظر دارد برای تسریع اهداف خود، بین هشت تا ۱۰ شرکت نوپا را انتخاب کند و به هر یک از آن‌ها بودجه‌ای ۱۰ هزار پوندی اختصاص دهد، ضمن این‌که متخصصان متعددی برای هدایت تدابیر در اختیار این مراکز قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، کارگاه‌های آموزشی متعددی برگزار خواهد شد که در آن‌ها، هر کمپانی استراتژی‌های خود را برای مبارزه با انتشار گازهای گلخانه‌ای به اشتراک می‌گذارد تا در نهایت، تدابیری جامع برای تسریع مبارزه با آلودگی هوا برگزیده و اجرا شود.

تسریع پیاده‌سازی رویکردهای مبارزه با آلودگی هوا در بریتانیا

مدیران کمپانی سنجش کیفیت هوای بریتانیا، هدف خود از تسریع اقدامات مربوطه به مبارزه با آلودگی هوا را بهبود هرچه زودتر و بیشتر سلامت انسان‌ها و زمین معرفی کرده و مدعی شده‌اند حذف یا کاهش آلاینده‌ها از اتمسفر می‌تواند قابلیت تنفس هوای پاک را برای مردم و سایر جانداران به وجود بیاورد که این امر به سهم خود، سلامت را برای زمین و ساکنان آن رقم خواهد زد.

بدیهی است که افزایش قابلیت تنفس هوای سالم از طریق ایجاد شرایط سلامت برابر میان شهروندان بریتانیا، در ترویج حس برابری میان آن‌ها نقش مهمی ایفا خواهد کرد که این امر به سهم خود در بهبود کیفیت زندگی شهروندان بسیار اثربخش خواهد بود.

کد خبر 654282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.