نخستین رژه دریایی جبهه مقاومت در حمایت از فلسطین برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نخستین رژه دریایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کشورهای محور مقاومت که ساحل و دریا دارند، فردا پنج‌شنبه بیست‌وچهارم فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، سردار رمضان شریف اظهار کرد: نخستین رژه دریایی کشورهای محور مقاومت همزمان پنج‌شنبه بیست‌وچهارم فروردین در آب‌های خزر، خلیج فارس و دریای عمان برگزار می‌شود، این رژه ساعت ۱۵:۳۰ آغاز می‌شود و در این رژه بیش از ۲۵۰۰ شناور مردمی و بسیجی، پرچم فلسطین و پرچم کشور عزیزمان ایران را حمل خواهند کرد.

وی افزود: این رژه پیام قابل توجهی برای رزمندگان فلسطینی در پی خواهد داشت و در شرایط کنونی که محاصره دریایی مردم فلسطین موضوعی زبانزد است، این رژه دریایی که در کشورهای حوزه مقاومت همزمان برگزار می‌شود پیام دیگری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دارد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این رژه همچنین پیام ویژه‌ای برای جریان رژیم صهیونیستی غاصبی خواهد داشت که از هر فرصتی برای فشار بر مردم فلسطین استفاده می‌کند و سال‌های آینده نیز این رژه با عظمت بیشتری برگزار خواهد شد.

وی گفت: شعار اصلی ما در روز قدس امسال (روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام و آزادی بیت المقدس) انتخاب شده است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 654180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.