انتشار دومین بیانیه از سوی مس کرمان در آستانه جدال مهم برابر پرسپولیس +فیلم

باشگاه مس کرمان با انتشار دومین بیانیه خود در آستانه تقابل با پرسپولیس عنوان کرد خواهان عادلانه‌ترین و کم‌اشتباه‌ترین قضاوت از سوی داور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌مس کرمان و پرسپولیس تهران باید روز _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد و قطعاً این بازی و نتیجه‌اش یکی از تاثیرگذارترین تقابل‌های هفته خواهد بود.

اما نکته مهم این است که از هفته‌های قبل تا همین هفته گذشته همواره اشتباهات داوری بسیار زیادی در بازی‌های لیگ برتر به‌وجود آمد و نبود سیستم کمک‌داور ویدئویی نیز این اشتباهات را دوچندان کرد تا جایی که کار به بیانیه‌نویسی‌های متوالی توسط باشگاه‌ها رسید. بیانیه‌هایی که تأثیری در شرایط و نحوه برگزاری لیگ نداشته و فقط جو را متشنج‌تر کرده است.

باشگاه مس کرمان نیز پس از اینکه در هفته گذشته با اشتباه داور مقابل صنعت‌نفت آبادان شکست خورد در آستانه مصاف حساس در برابر پرسپولیس روز گذشته بیانیه‌ای صادر و از اشتباهات داوری ابراز نگرانی کرد؛ نارنجی‌های کرمانی به آن بیانیه قناعت نکردند و باوجود اینکه باشگاه پرسپولیس به بیانیه آن‌ها واکنش نشان داد عصر امروز دوباره بیانیه‌ای دیگر منتشر و به بازی رفت مقابل سرخ‌پوشان پایتخت رجوع کرد.

باشگاه مس کرمان با انتشار دو ویدئو نوشت:

دو ویدئو از بازی رفت دو تیم پرسپولیس و مس کرمان که داور خیلی راحت از دادن اخطار به بازیکنان تیم پرسپولیس اجتناب کرد و از این دست صحنه‌ها در بازی رفت به کرات رخ داد که نشان از اثرگذاری حواشی و حساسیت بازی هفته بعد پرسپولیس برابر استقلال بر روی داوری این بازی حکایت داشت که این امید می‌رود اتفاق فوق در بازی برگشت از سوی تیم داوری تکرار نشود. مس کرمان که در بازی هفته قبل خود به شدت از سمت داوری متضرر گردید خواهان عادلانه‌ترین و کم‌اشتباه‌ترین قضاوت در این بازی است.

کد خبر 654040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.