آمادگی پایگاه‌های جذب حامی ایتام کمیته امداد / ۴۰۰۰ فرزند بدون حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: هم‌زمان با مراسم شب‌های قدر و روز شهادت حضرت علی (ع) پایگاه‌های جذب حامی، آماده ثبت‌نام نیکوکاران در طرح «اکرم ایتام و محسنین» هستند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون، بیش از سه هزار خیر نیک‌اندیش حمایت از ۳۵۱۷ فرزند یتیم و نیازمند را برعهده گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر ۳۱ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: همچنان چهار هزار نفر از این فرزندان حامی ندارند و تعدادی نیز از سرانه کمی برخوردار هستند و امیدواریم با حمایت خیران، مشکلات رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اینکه فرزندان زیر ۱۰ سال بیشترین حامی را دارند، تصریح کرد: در این ایام انتظار می‌رود در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال حامیان بیشتری را جذب کنیم تا این فرزندان با بهره‌گیری از پشتیبانی‌های معنوی و مادی افراد خیرخواه، آینده زندگی خود را هموار کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز شهادت حضرت علی (ع) از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۰ تمام دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه حامی‌یابی مستقر در مسجد نورباران، آماده خدمت‌رسانی به نیکوکاران برای حمایت از ایتام و محسنین هستند، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را تحت پوشش بگیرند یا با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

کد خبر 653918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.