ایجاد فرصت فروش فیلم برای سازندگان فیلم‌های کوتاه

مدیر انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: پورتال فیلم کوتاه درحال‌حاضر باز است و علاقه‌مندان به این حوزه که نمونه کار حرفه‌ای داشته باشند، می‌توانند فیلمشان را در پورتال سینمای جوان بارگذاری کنند که پس از بررسی در شورای فیلم خریداری می‌شود.

محمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان برنامه‌های پاتوق فیلم کوتاه آغاز و به‌صورت هفتگی دریکی از سالن‌های مطرح اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی انجام‌شده تا برنامه‌های کانون عکس انجمن سینمای جوان هم بعد از ماه مبارک رمضان به روال قبل برگردد و به‌صورت هفتگی برگزار شود.

مدیر انجمن سینمای جوان اصفهان با اشاره به تولیدات فیلم توسط انجمن تصریح کرد: در سال جاری تولید ۱۵ فیلم کوتاه حرفه‌ای کلید خواهد خورد، پورتال فیلم کوتاه در حال حاضر باز است و علاقه‌مندان حوزه فیلم کوتاه که نمونه کار حرفه‌ای داشته باشند، می‌توانند فیلمشان را در پورتال سینمای جوان بارگذاری کنند، پس از بررسی در شورا فیلم خریداری می‌شود.

وی درباره رویکرد انجمن سینمای جوانان گفت: رویکرد ما جوان‌محور است و هر آنچه که جوان فیلم‌ساز ایده داشته باشد، ما حمایت می‌کنیم. یک سری اولویت موضوعی داریم که شاید حمایت بیشتر به آن سمت برود، ولی این باعث نمی‌شود که سایر ایده‌ها حمایت نشود، حمایت از همه ایده‌ها تلاش انجمن سینمای جوان است تا بتواند روزبه‌روز تولید فیلم کوتاه و بعد هم بدنه سینمای ایران را تقویت کند.

طباطبایی با اشاره به اولویت‌های موضوعی افزود: این اولویت‌ها در حوزه جمعیت و خانواده، شعار سال، نگاه به سینمای ژانر در حوزه فیلم کوتاه، از فیلم‌هایی که با ژانرهای متفاوت تولید بشوند و فیلم‌نامه‌هایی که با ژانرهای متفاوت ارائه شوند بیشتر حمایت خواهیم کرد، موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و صدور آن به سراسر جهان و یک سری محورهای موضوعی در حوزه اخلاق و حجاب و عفاف از دیگر اولویت‌ها است.

وی درخصوص اعتبارات سال جدید انجمن مطرح کرد: اعتبارات از انجمن سینمای جوان کشور تأمین می‌شود، به دلیل اینکه دفتر سینمای جوان اصفهان همیشه جزو بهترین دفاتر تولید سینمای جوان کشور است، به طور معمول اعتبار کشور را داریم و برای همین تعداد فیلمی که تولید می‌شود به نسبت سایر شهرها بعد از تهران بیشتر است.

مدیر انجمن سینمای جوان اصفهان با اشاره به چهارمین جشنواره فیلم کوتاه اصفهان خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه اصفهان قرار بود سال گذشته برگزار شود که به خاطر بحث مالی و نبود حمایت‌ها، نتوانستیم برگزار کنیم، امسال مُصر هستیم که چهارمین جشنواره را برگزار کنیم.

کد خبر 653804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.