نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۲ + جزئیات

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: متقاضیان آزمون سراسری می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به دریافت این کد اقدام کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سیدعلی میرحیدری درباره دریافت سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری کنکور، اظهار کرد: با توجه به آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری تیر سال ۱۴۰۲ از پانزدهم فروردین‌ماه و الزام داوطلبان به داشتن کد سوابق تحصیلی، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به دریافت این کد اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان برای بررسی و مشاهده سوابق نمره‌ای خود از تاریخ دهم خرداد تا دهم تیرماه ۱۴۰۲ دوباره می‌توانند به درگاه خدمات آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمام داوطلبان نظام جدید، نظام پیش‌دانشگاهی، نظام قدیم، فنی و حرفه‌ای، کار و دانش، طلاب حوزه علمیه اعم از اینکه افراد دارا یا بدون سوابق تحصیلی یا متقاضی ترمیم سوابق تحصیلی با مراجعه به تارنمای واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش می‌توانند کد ۱۹ رقمی را از سامانه دریافت کنند.

کد خبر 653352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.