اعتراضات شدید مهدی تارتار به داور/ سرمربی ذوب‌آهن با کارت‌زرد جریمه شد +فیلم

مهدی تارتار نسبت به تصمیم سعید رحیمی‌مقدم مبنی‌بر اخراج نکردن مدافع گل‌گهر شدیدا معترض بود و در نهایت از داور کارت‌زرد دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان امروز _جمعه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور (فصل بیست‌ودوم) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر همدیگر صف‌آرایی کردند و تا دقیقه ۹۰ ذوب‌آهن یک بر صفر از گل‌گهر پیش است.

دقیقه این دیدار ذوبی‌ها به‌سمت دروازه گل‌گهر یورش بردند و سجاد آشوری سعی داشت از میان مدافعان پرتعداد گل‌گهر عبور کند و خود را به درون محوطه‌جریمه این تیم برساند اما مهران گلزاری روی مهاجم گاندوها مرتکب خطا شد و فرصت جدی گلزنی را از میزبان گرفت.

گلزاری که در نیمه‌اول یک کارت‌زرد دریافت کرده بود درصورتی‌که به‌علت خطا در این صحنه باز هم از داور کارت‌زرد می‌گرفت از زمین بازی اخراج می‌شد اما رحیمی‌مقدم کارتی از جیب خود بیرون نیاورد و همین مسئله موجب شد تا مهدی تارتار به‌شدت نسبت به تصمیم داور معترض باشد و با فریادهای بلند خود اعتراض خود را نشان می‌داد.

اعتراضات شدید و تمام‌نشدنی مهدی تارتار که پیش‌تر حتی در صحنه مشکوک به پنالتی که در نیمه‌اول رقم خورد نیز آرام بود باعث شد تا سعید رحیمی‌مقدم، سرمربی ذوب‌آهن را با کارت‌زرد خود جریمه کند.

کد خبر 653023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.