ملوان با ۳ غایب برابر پرسپولیس می‌ایستد

محمدصادق بارانی، محمدرضا بردبار و رضا حیدری بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به‌ترتیب به‌علت مصدومیت، سرماخوردگی و کروناویروس دیدار مقابل پرسپولیس را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی امروز _پنج‌شنبه هفدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ یعنی تا کمتر از دو ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار خواهند گرفت. دیداری که برای پرسپولیس از اهمیت فراوانی برخوردار است تا از کورس قهرمانی عقب نمانند و در سمت دیگر انزلی‌چی‌ها به‌دنبال فاصله‌گرفتن از انتهای جدول هستند.

شاگردان مازیار زارع که در بازی رفت مقابل پرسپولیس متحمل شکست خانگی شدند امیدوار بودند تا یقه تیم یحیی گل‌محمدی را بگیرند، اما مصدومیت چند بازیکن شرایط را برای ملوان سخت و پیچیده کرد. ابتدا محمدصادق بارانی کاپیتان قوهای‌سپید دچار مصدومیت شد و بازی حساس برابر پرسپولیس را از دست داد.

امروز نیز دو غایب جدید روی دست ملوان بندرانزلی افتاد؛ محمدرضا بردبار هافبک ملوان بندرانزلی به‌علت تب و سرماخوردگی شدید دیدار برابر پرسپولیس را از دست داد و در ادامه رضا حیدری دروازه‌بان باتجربه ملوان بندرانزلی که نقش پررنگی در مسیر صعود این تیم به لیگ برتر ایفا کرد، به‌دلیل ابتلاء به کرونا در لیست بازی با پرسپولیس قرار نگرفت و تمرینات اختصاصی خود را در انزلی دنبال می‌کند.

کد خبر 652838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.