صفحه‌کلید مکانیکی Zebronics Zeb-Max Ninja 200 در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که صفحه‌کلید مکانیکی Zebronics Zeb-Max Ninja 200 با قیمت ویژه ۵۵ دلار از طریق آمازون هند به فروش می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Zebronics اخیراً یک صفحه‌کلید مکانیکی جدیدی برای گیمرها در هند عرضه کرده است. محصول جدید که Zeb-Max Ninja 200 نام دارد دارای ۸۴ کلید بوده و با طراحی جمع‌وجور وارد بازار شده است. این مدل صفحه‌کلید دارای بدنه‌ای شفاف با یک افکت RGB است و می‌تواند به حداکثر سه دستگاه از طریق بلوتوث متصل شود. این محصول با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، iOS و اندروید سازگار است.

شرکت سازنده اعلام کرده است که طول عمر کلیدهای صفحه‌کلید مکانیکی Zebronics Zeb-Max Ninja 200 تقریباً ۵۰ میلیون ضربه است که باعث شده است برای گیمرها و حرفه‌ای‌ها مناسب باشد. کاربران می‌توانند به منظور پیشگیری از کلیک‌های تصادفی در حین بازی، کلید ویندوز را فعال را غیرفعال کنند.

صفحه‌کلید مکانیکی Zebronics Zeb-Max Ninja 200 دارای یک باتری قابل شارژ داخلی است و نشانگر سطح باتری را نیز در خود جای داده است. به نظر می‌رسد که با یک بار شارژ کامل این محصول می‌توان ماه‌ها از آن استفاده کرد. این مدل صفحه‌کلید با قیمت ویژه ۵۵ دلار از طریق آمازون هند به فروش می‌رسد.

کد خبر 652769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.