در دیدار نوروزی با مؤسس انجمن سینمای جوانان اصفهان چه گذشت؟

جمعی از مدیران و هنرمندان سینما با حضور در منزل مهدی قاسمی، پیشکسوت و مؤسس انجمن سینمای جوانان اصفهان، تقدیر و تکریم به عمل آوردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان اصفهان، جمعی از مدیران و هنرمندان سینما، با حضور در منزل استاد مهدی قاسمی از این پیشکسوت و هنرمند سینمای اصفهان، تقدیر و تکریم به عمل آوردند.

در این دیدار سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق توسعه هنر کشور با اشاره به زحمات شایسته استاد قاسمی، اظهار کرد: صندوق اعتباری هنر بر خود وظیفه می‌داند با تکریم و پیگیری حال هنرمندان و دلجویی از آن‌ها نسبت به رفع مشکلات این عزیزان گام برداشته و تلاش کند تا با طرح‌های مختلف، بیش‌ازپیش از احوال هنرمندان پیگیری شود.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افتخارات کم‌نظیر انجمن سینمای جوانان اصفهان در معرفی هنرمندان بزرگ سینمای ایران و اصفهان به جهانیان، تصریح کرد: این افتخارات را مرهون تلاش‌ها و زحمات پیشکسوتان این انجمن به‌ویژه استاد قاسمی هستیم.

وی از آمادگی شورای اسلامی شهر اصفهان و شهرداری برای حمایت از تولید فیلم به‌ویژه برای جوانان خبر داد.

در دیدار نوروزی با مؤسس انجمن سینمای جوانان اصفهان چه گذشت؟

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: شورای اسلامی شهر اصفهان با مجموعه فرهنگی شهرداری اصفهان در تلاش است برای حمایت از تولیدات بلند سینمایی به‌اتفاق بنیاد سینمایی فارابی در قالب صندوق توسعه سینمای کودک و نوجوان گام بردارد که به‌زودی اخبار آن رسانه‌ای خواهد شد.

احمد مقیمی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری مداوم حال هنرمندان توسط شخص وزیر و مدیران وزارتخانه و ادارات کل خبر داد و از سایر مدیران شهری و استانی خواست تا نسبت به اساتید بزرگی همچون استاد قاسمی، اهتمام و تکریم بسیار بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

در ادامه سید محمد طباطبایی، مدیر انجمن سینمای جوانان اصفهان با پاسداشت مقام استاد مهدی قاسمی گفت: انجمن سینمای جوانان اصفهان که اکنون یکی از موفق‌ترین دفاتر سینمای جوان در سال‌های اخیر است، همه افتخاراتش را مدیون اساتید بزرگواری همچون استاد قاسمی می‌داند.

وی افزود: این دیدار به ابتکار کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران که یک خانواده بزرگ ۲۵۰ هزارنفری است انجام‌گرفته و اولین شخصی که در شهر هنرپرور اصفهان شایسته تکریم شناخته شد استاد مهدی قاسمی هستند.

مهدی قاسمی، پیشکسوت حوزه سینما اظهار کرد: از سال‌ها پیش تاکنون به شاگردان و اعضای انجمن این‌گونه آموخته‌ام که اخلاق، ادب و احترام به پدر و مادر بسیار برای سینماگر حائز اهمیت است و فردی که پدر و مادر را تکریم کند در سینما هم موفق خواهد بود.

وی گفت: از گذشته تا اکنون در همه آثارم نشان دادم که این مملکت فقط و فقط به کار و تلاش صادقانه و تحصیل علم نیاز دارد.

کد خبر 652743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.