۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
نگرانی بزرگ PSG از فروش نیمار

طبق گزارش‌ها، پاری‌سن‌ژرمن نگران این است که با فروش احتمالی نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، این مهاجم در تست‌های پزشکی هر باشگاهی‌ مردود شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیمار، مهاجم برزیلی PSG، در بازی نوزدهم فوریه مقابل لیل از ناحیه مچ پا آسیب دید و مجبور شد در دوحه تحت عمل جراحی قرار گیرد که این عمل موفقیت‌آمیز تلقی شده است. او اکنون برنامه توانبخشی را دنبال می‌کند، اما انتظار نمی‌رود قبل از پایان فصل به میادین بازگردد.

به گزارش رسانه فرانسوی Le Parisien، پاری‌سن‌ژرمن مشتاق است که این مهاجم را در تابستان به فروش برساند، اما می‌ترسد که او در تست پزشکی احتمالی با هر باشگاه جدیدی، مردود شود. نام نیمار در ماه‌های اخیر با انتقال به لیگ برتر مرتبط بوده است، اما مشکلات فیزیکی احتمالاً مانع از فروش با مبلغی هنگفت می‌شود.

در این گزارش آمده است که لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، به دلیل بی‌انضباطی‌های نیمار اصرار دارد که او را به فروش برساند و تمایل این مدیر، قرار دادن کیلیان امباپه به عنوان تک‌ستاره در پروژه بلندمدت باشگاه فرانسوی، تا ۳۱ سالگی است.

نیمار هنوز تا سال ۲۰۲۷ با سران پارک دو پرنس قرارداد دارد و اکنون به نظر می‌رسد که بعد از سال‌ها مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا، در فرم ضعیفی قرار دارد که ممکن است هر باشگاهی به جذب وی علاقه‌مند نباشد. علاوه بر این، طبق گزارش رسانه The Athletic، این ملی‌پوش برزیلی مایل به ترک پاری‌سن‌ژرمن نیست و دوست دارد که سال‌های باقی مانده از دوران حرفه‌ای خود را در پایتخت فرانسه بگذراند.

شاگردان کریستوف گالتیه روز شنبه با سفر به نیس، بدون نیمار به تلاش خود برای قهرمانی در لیگ فرانسه ادامه خواهند داد.

کد خبر 652584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.