تلویزیون‌های هوشمند itel در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون‌های هوشمند جدید Itel 4K Ultra HD سری G در هند عرضه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت itel تلویزیون‌های هوشمند جدید 4K Ultra HD سری G را وارد بازار هند کرده است. این سری شامل G4366، G5066 و G5566 می‌شود که در اندازه‌های بین ۳۲ تا ۵۵ اینچ عرضه می‎‌شود. قیمت این محصولات در نسخه‌های HD، FHD و 4K از ۱۳۴ دلار شروع می‌‎شود.

تلویزیون‌های هوشمند itel سری G پس از عرضه تلویزیون‌های سری L وارد بازار شد، محصولات جدید با طراحی بدون فریم و سیستم‌عامل Android 10/11 عرضه می‎‌شود. از دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌های جدید itel می‌توان به بلندگوهای جعبه‌ای ۲۴ واتی با صدای Dolby و حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت اشاره کرد.

نسخه‌های ۳۲ و ۴۳ اینچی دارای اندروید ۱۱ است و از اتصال بلوتوث 5.0، Chromecast و Google Assistant پشتیبانی می‌کند. مدل‌های 4K ultra HD به پردازنده چهار هسته‌ای ARM A53 1.5GHz مجهز است. لوازم جانبی این محصولات شامل کابل AV، کیت نصب دیواری و کنترل از راه دور صوتی می‎‌شود. گزینه‌های اتصال آن نیز شامل AV، USB، HDMI و Optical می‎‌شود.

وزن تلویزیون‌های هوشمند itel از ۳.۶ کیلوگرم برای مدل ۳۲ اینچی تا ۱۱.۲ کیلوگرم برای مدل ۵۵ اینچی متغیر است. این محصولات دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی یک تا هشت گیگابایتی هستند. قیمت تلویزیون‌های هوشمند itel سری G از ۱۳۴ دلار تا ۲۳۱ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 652493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.