کلاس درس نیازمند برای گلر جوان طلایی‌پوشان + عکس

دروازه‌بان جوان سپاهان از تجربه هم‌تیمی‌خود استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان هم‌اکنون به عنوان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، اصلی‌ترین گزینه قهرمانی لیگ بیست‌ودوم به شمار می‌رود و به رغم اینکه شاگردان مورایس نسبت به رقبا بازی‌های آسان‌تری پیش رو دارند، همچنان تلاش می‌کنند تا در شش فینال باقی‌مانده، حداکثر امتیاز را کسب کنند.

طلایی‌پوشان اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با یک تیم پرمهره برابر حریفان خود صف‌آرایی کرده‌اند و بدون تردید تمام بازیکنان این تیم نقش بسزایی در روند موفقیت‌آمیز سپاهان داشته‌اند اما طبق آمار و ارقام می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین عوامل صدرنشینی شاگردان مورایس، عملکرد مناسب پیام نیازمند است که ابتدای فصل به دلیل لغزش‌های رشید مظاهری به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد و با حضور خود در چارچوب دروازه این تیم و درخشش در بازی‌های حساس نقش مؤثری در امتیازگیری شاگردان مورایس ایفا کرد.

نیمکت سپاهان به غیر از پیام نیازمند، بازیکنان مستعد و جوانی همچون علی کیخسروی را در اختیار دارد که در آینده می‌توانند علاوه بر تیم خود، در سطح ملی نیز بدرخشند.

در تصاویر منتشر شده از تمرینات روز گذشته سپاهان، علی کیخسروی علاوه بر اینکه طبق دستورات کادر فنی جلو می‌رود، تلاش می‌کند از تجربه پیام نیازمند در طول تمرینات بهره ببرد تا بتواند در صورت قرار گرفتن در دروازه سپاهان، رضایت هواداران و کادر فنی را جلب کند.

کلاس درس نیازمند برای گلر جوان طلایی پوشان! + عکس

کد خبر 652434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.