لیورپول به دنبال یک دروازه‌بان جدید

یورگن کلوپ در تابستان پیشِِ‌رو برای افزایش رقابت درون دروازه تیمش، به فکر جذب یک دروازه‌بان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از دیلی میل، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، علاقه‌مند به جذب یک دروازه‌بان جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

لیورپول با فاصله هشت امتیازی از منطقه کسب سهمیه لیگ جزیره، یکی از بدترین فصل‌های خود در تاریخ را تجربه می‌کند. با توجه به اعتماد باشگاه به سرمربی آلمانی خود، خرید چندین بازیکن در پست‌های مختلف کاملاً محتمل است. همچنین انتظار می‌رود که نبی کیتا و الکس آکسلید چمبرلین در پایان قراردادشان با انتقالی آزاد آنفیلد را ترک کنند.

کلوپ همچنین آماده است تا رقابت را در چارچوب دروازه تیمش بیشتر کند. در حالی که الیسون یکی از فصل‌های نه چندان خوبش را تجربه می‌کند، کائویمهین کلهر نیز نتوانسته است اعتماد همه را جلب کند و احتمالاً در حد یک دروازه‌بان ذخیره برای قرمزها باقی بماند. کلهر طرفداران زیادی از جمله کلوپ، در مرسی ساید دارد، اما او هنوز فاصله زیادی تا تبدیل شدن به یک دروازه‌بان شش‌دانگ دارد.

آدریان، دروازه‌بان سوم و ۳۶ ساله نیز تابستان لیورپول را ترک خواهد کرد تا یک فضای دیگر برای قرمزها خالی شود. باشگاه لیورپول و یورگن کلوپ آماده خرید یک گلر جدید هستند تا ترکیب تیم خود را قوی‌تر کنند. هرچند تردیدی وجود ندارد که ضعف‌های دفاعی این تیم تنها مربوط به درون دروازه نیست و مدافعان نیز در بهترین شرایط خود نبوده‌اند.

با وجود نتایج نه‌چندان درخشان لیورپول در این فصل، این تیم از نظر دفاعی جزو پنج تیم برتر جزیره است و تنها شش‌بار بیشتر از آرسنال صدرنشین گل خورده است.

کد خبر 652323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.